Beantwoord

iPhone in de winkel

  • 5 June 2022
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Beste T-Mobile. 

Ik heb bij jullie vorige week een bestelling gedaan voor een Iphone 13 in een kleur. Toen bleek dat de levertijd pas 10 juni zou zijn en mijn abonnement aankomende woensdag stopt bij me andere provider en ik dan ook niet meer te bellen ben of mijn telefoon binnen is hebben we gekeken welke er (Morgen) beschikbaar zou zijn in de shop in Rijswijk. Dit was de groene dus is er een wijziging gedaan. Nu zie ik dat morgen de winkel helemaal niet open is?. Dus eerst laten ze me een toestel bestellen die pas einde van de week binnen zou komen 10e en nu vervolgens wordt de afspraak met de mevrouw aan de telefoon weer niet nagekomen of kan niet nagekomen worden. 

Het is wel een slechte start op deze manier. Dus ik hoop dat ik dinsdag wel een telefoon op kan halen in de shop in Rijswijk die voorradig is de kleur maakt me niet uit maar anders ben ik vanaf woensdag voor niemand meer bereikbaar. Ik had gehoopt dat het wat soepeler zou lopen of dat er gezegd zou zijn dat dit niet haalbaar was, . 

Hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 June 2022, 11:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je jouw abonnement met nummerbehoud hebt aangevraagd dan blijft je oude simkaart werken totdat T-Mobile je nummer overneemt.

Als je jouw abonnement met nummerbehoud hebt aangevraagd dan blijft je oude simkaart werken totdat T-Mobile je nummer overneemt.

Nee dit is niet het geval het is een nieuw abonnement dus deze werkt dan gewoon niet meer. Tevens zijn er dingen gezegd die ik op me telefoon heb staan van ons gesprek welke dus niet kloppen vanuit de klantenservice.

Mag ook hopen dat je 14 dagen bedenktijd ingaat op het moment dat je abbo is ingegaan en niet nu al nu er iets niet klopt wat er tegen een nieuwe klant gezegd is.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hardsummer 

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen en deze gaat in op het moment dat je je bestelling ontvangen hebt.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling

@Hardsummer 

Nog een toevoeging : indien je gekozen hebt om het toestel op te halen in een T-Mobile shop dan zul je van de medewerkers daar een sms krijgen zodra hij kan worden opgehaald, dit kan enkele werkdagen duren.