Beantwoord

Leveren en afhalen T-Mobile Shop - Apple Watch Ultra

  • 11 March 2023
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Ik heb gistermiddag (vrijdag 10 maart) een bestelling geplaatst voor een Apple Watch Ultra, waarbij ik heb gekozen voor het afhalen in de winkel.

Niet veel later kreeg ik een SMS met bevestiging van mijn bestelling, maar dat het toestel niet op voorraad was in de winkel en dus wordt besteld. Er wordt contact met mij opgenomen zodra ik hem kan afhalen. Op de T-Mobile website staat dat de Apple Watch direct leverbaar is.

 

Nu mijn vraag: hoe lang kan het duren voordat deze binnen is in de winkel? Volgens de website worden toestelling die op werkdagen vóór 17:30 worden besteld, de volgende dag bezorgd. Geldt dit ook voor het afhalen in de winkel?

 

Ook kan de bestelling niet worden gevonden zodra ik mijn bestelstatus wil ophalen op de website. Klopt dit bij bestellingen die jn de winkel afgehaald dienen te worden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 March 2023, 18:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DubbeleWhopper 

Indien je voor ophalen in de winkel hebt gekozen en de Watch is direct leverbaar dan gaat deze eerst nog naar het door jou gekozen filiaal, dit kan een paar werkdagen duren dus begin volgende week zou je bericht moeten krijgen van de winkel medewerker dat je hem kan ophalen.

Volgens mij moeten alle bestellingen zichtbaar zijn op de bestelpagina, dus ook bij ophalen.

Hallo @DubbeleWhopper 

Indien je voor ophalen in de winkel hebt gekozen en de Watch is direct leverbaar dan gaat deze eerst nog naar het door jou gekozen filiaal, dit kan een paar werkdagen duren dus begin volgende week zou je bericht moeten krijgen van de winkel medewerker dat je hem kan ophalen.

Volgens mij moeten alle bestellingen zichtbaar zijn op de bestelpagina, dus ook bij ophalen.


Dank voor je reactie!
Ik was in de veronderstelling dat hij vandaag dan al geleverd zou worden in de winkel, omdat ik heb gistermiddag heb besteld. Maar dan wacht ik rustig af!

 

wel gek dat ik mijn bestelstatus niet kan opvragen. Hij geeft aan dat er geen bestelling kan worden gevonden op basis van de info die ik heb ingevoerd.

Reputatie 7
Badge +15

@DubbeleWhopper 

Bij bezorgen kan hij de volgende dag al bezorgd worden maar bij afhalen duurt het iets langer, moet goed komen volgende week 👍

Reageer