levering apple watch 7

  • 17 January 2023
  • 24 reacties
  • 245 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Op 01-01-2023 Apple Watch 7 besteld en af laten leveren in winkel.Tot op heden niets vernomen heb wel sms gehad bestelling ontvangen maar niet voorradig.Volgens website direct leverbaar.Meerdere malen contact gehad met klantenservice en vertelde mij wordt begin volgende week geleverd dus niet.zou graag willen weten wanneer dit binnenkomt wacht nu al bijna 3 weken.Ook probeer ik er achter te komen waar t-mobile dit besteld zodat ik met hun even contact kan opnemen.Ook weten ze dit niet bij klantenservice.Ben dan eerlijk en zeg b.v. Het duurt nog zoveel weken maar je word aan het lijntje gehouden…..slechte zaak


24 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @melmer 

Er waren wat technische problemen met het verwerken van bestellingen. Het kan zo zijn dat de levering van jouw bestelling daardoor ook is vertraagd. Zou je mij je ordernummer kunnen geven? Dan zet ik het intern door. 

Excuses voor het ongemak!

Hi @melmer 

Er waren wat technische problemen met het verwerken van bestellingen. Het kan zo zijn dat de levering van jouw bestelling daardoor ook is vertraagd. Zou je mij je ordernummer kunnen geven? Dan zet ik het intern door. 

Excuses voor het ongemak!

Ordernummer 78900056

Order 78900056

Reputatie 7
Badge +9

@melmer Dankjewel ik heb het doorgezet. Je ontvangt snel een bericht om je bestelling op te halen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Apple Watch!

Hoi heb 2 weken Apple Watch Ultra besteld kan je uitzoeken waarom hij nog niet kan worden op gehaald?

Ordernummer: 79094747

 

Mvg,

 

Charles

Reputatie 6
Badge +6

Hoi heb 2 weken Apple Watch Ultra besteld kan je uitzoeken waarom hij nog niet kan worden op gehaald?

Ordernummer: 79094747

 

Mvg,

 

Charles

Hi @Charles1959 dank voor het delen van je ordernummer. Ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in onze T-Shop Echter, duurt het even voordat deze voor je klaarligt, omdat we ervoor hebben gekozen om prijzige toestellen/watches niet meer in onze winkels te laten liggen i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers met betrekking tot diefstallen die in het verleden hebben plaatsgevonden. De Watch zal voor je worden besteld uit ons logistieke center en hier kunnen een aantal dagen overheen gaan. Ik heb het zojuist voor je nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat en ook de winkel waar jij je bestelling straks kunt ophalen. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct via deze weg aan je weten. 

 

Je ontvangt vanzelf een sms'je van mijn collega wanneer de Watch voor je klaarligt in de winkel waar je deze kunt ophalen. Het is voor nu nog even geduldig afwachten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@melmer Dankjewel ik heb het doorgezet. Je ontvangt snel een bericht om je bestelling op te halen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Apple Watch!

Oke wacht ik even af maar is het nu een technisch probleem met bestellen of is het de voorraad in de winkels zoals ik verderop lees?Ik ga ervan uit uit dat eennartikel in de winkel afgeleverd wordt de klant het ook gelijk op komt halen

Reputatie 6
Badge +6

@melmer Dankjewel ik heb het doorgezet. Je ontvangt snel een bericht om je bestelling op te halen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Apple Watch!

Oke wacht ik even af maar is het nu een technisch probleem met bestellen of is het de voorraad in de winkels zoals ik verderop lees?Ik ga ervan uit uit dat eennartikel in de winkel afgeleverd wordt de klant het ook gelijk op komt halen

Hi @melmer het is zeker geen technisch probleem en heeft te maken met de voorraad in onze winkels. Ik verwacht dat je binnenkort een sms'je ontvangt om je nieuwe Watch op te halen in onze winkel. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Mooi maar waarom kreeg ik dan deze vermelding 

Er waren wat technische problemen met het verwerken van bestellingen. Het kan zo zijn dat de levering van jouw bestelling daardoor ook is vertraagd. 

Vandaag besteld morgen geleverd? Dat is toch waar jullie naar werken. Nou ik wacht sinds 01-01-2023 op bestelling wordt een beetje van kastje naar de muur gestuurd ieder contact wordt er vermeld is doorgezet kan zsm een sms ontvangen om op te halen…dus niet het is nu 25 dagen later en nog niets 😡

Waarom geen antwoord meer op mijn vragen???

Reputatie 7
Badge +9

@melmer Ik begrijp dat je je bestelling zo snel mogelijk in handen wilt krijgen. Wij zijn achter de schermen ook bezig om dit waar te maken. Door de eerste technische problemen zijn de orders die binnen zijn gekomen niet juist verwerkt waardoor er een vertraging is opgetreden bij de levering. Wij lopen nu al die orders handmatig door en zetten die door naar de desbetreffende shop. Jouw order is daarin ook meegenomen dus ik verwacht dat je snel wat te horen krijgt van mijn collega’s van de shop. 

Nogmaals excuses voor de vertraging! 

Ik lees dat de problemen zijn opgelost maar wanneer kan ik mijn Apple Watch 7 verwachten besteld 01-01-2023 order 78900056?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @melmer 

Ik heb je bestelling doorgezet naar de destreffende T-Mobile shop. Ik verwacht dat je hier snel bericht van krijgt. Excuses voor de vertraging!

Vraag over bestelling ik krijg al voor de zoveelste maal antwoordt u bestelling hebben wij intern doorgezet naar de desbetreffende T-mobile shop en wordt zsm uitgeleverd maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Gaat dit snel opgelost worden of gaat dit nog maanden duren?

Wat is de status nu?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @melmer 

Ik heb ze zojuist gebeld en ze gaan deze week echt contact met je opnemen. Oprechte excuses voor de vertraging! 

Ben benieuwd of ik deze week daadwerkelijk wat hoor🤔

Deze week is weer voorbij en wederom niets gehoord is er nou echt niemand die mij kan vertellen wat er daadwerkelijk aan de hand is met T-mobile?😡😡😡je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en van kastje naar de muur gestuurd. Ik plaats het n.l. Op Sociale Media misschien gaat dit wellicht werken.

Reputatie 7
Badge +14

Deze week is weer voorbij en wederom niets gehoord is er nou echt niemand die mij kan vertellen wat er daadwerkelijk aan de hand is met T-mobile?😡😡😡je wordt gewoon aan het lijntje gehouden en van kastje naar de muur gestuurd. Ik plaats het n.l. Op Sociale Media misschien gaat dit wellicht werken.

Dit forum is ook social media.. en tja , dit is heel vervelend voor je.

Tja das klote weer en hoe nu verder?

Waar ligt nu het werkelijk probleem????

Hoi heb 2 weken Apple Watch Ultra besteld kan je uitzoeken waarom hij nog niet kan worden op gehaald?

Ordernummer: 79094747

 

Mvg,

 

Charles

Hoi Charles,

Heb jij de Apple Watch al ontvangen? Ik wacht nu ook al vanaf 01-01-23 

 

mvg,

melmer

Doodse stilte bij T-mobile……..

Reageer