Beantwoord

levering apple watch 7

  • 28 January 2023
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Beste,

nog steeds wacht ik op mijn levering die bezorgd zou worden in de shop. Bestel datum 01-01-2023 met order 78900056.Diverse keren contact opgenomen met shop,klantenservice,community maar steeds van kastje naar de muur gestuurd.Order wordt handmatig doorgezet,begin volgende week kan je hem afhalen,technische problemen,ga zo maar door maar nog geen Apple Watch terwijl het op voorraad is.Vandaag besteld morgen geleverd daar gaan we toch voor blijkbaar niet bij T- mobile.Ik zie dat heel veel mensen met hetzelfde probleem zitten Ennis heb het al eerder gemeld hier en krijg nu zelfs geen antwoord meer op mijn vragen. Is er helemaal niemand die exact kan vertellen wat hier aan de hand is buiten smoesjes met technische problemen,winkel mag geen voorraad hebben?Een order plaatsen in het magazijn is toch een opdracht en kan toch direct verwerkt worden. Nou ik wacht nog een aantal dagen af dan bestel ik het ergens anders😡

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 29 January 2023, 18:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @melmer 

 wat vervelend, 😳 maar het is niet toegestaan om meerdere topics te openen met dezelfde vraag (onderwerp)  

Je krijgt geen andere antwoorden Tot ze meer weten.

 De moderators doen echt hun best.

Hopelijk krijg je je Watch nu snel 🫢 

De huisregels 

 Klik hier voor je eerste topic

Groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Zoals ​​​​​​@CrisTien hierboven correct aangeeft, hebben we hier al een hoofdtopic voor. 

Dit topic gaat nu op slot.