Beantwoord

Levering Apple watch ultra

  • 12 January 2023
  • 15 reacties
  • 311 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Op 30 december heb ik mijn Apple watch ultra besteld. (hij zou op voorraad zijn en nu nog steeds volgens u site). Ik heb tot op heden nog geen afhaal bericht ontvangen. Mijn bestelnummer is 78864416 wanneer wordt hij geleverd. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 12 January 2023, 12:22

Bekijk origineel

15 reacties

Haii goede avond 

heb ook een bestelling geplaatst op 11 feb

aangezien ik hier alleen leest over storing

werd mij ook gezegd op de site dat mij watch op voorraad was 

en nu een smsje op 12 feb dat het nu niet op voorraad is en me bestelling nakijken geeft niet ook aan dat er geen bestelling geplaats is..

zou je dit voor me kunnen checken met me bestelnummer: 123400955

 

kan me ordernummer niet eens vinden in me email 

en me bestelling opzoeken lukt ook niet zeg elke x niet gevonden 

Reputatie 7
Badge +9

 @Dheeraj Ik zie dat je op 4 februari hebt besteld en je bestelling is goed doorgekomen. Je krijgt een bericht van de shop zodra je bestelling klaarstaat. 

@Gb11 Heb je de mogelijkheid om langs de shop te gaan? Je bestelling is namelijk doorgezet naar de shop dus je zou al bericht moeten hebben gehad. Mocht dat niet werken dan zouden we ook je order kunnen annuleren zodat je een nieuwe bestelling kan doen. Je zou dan wel snel je bestelling krijgen omdat de storing is verholpen en de orders nu correct worden verwerkt zonder vertraging. Ik hoor graag wat je wilt doen. 

 

5 dagen geleden melde u mij dat u de order nogmaals inmiddels voor de 4e keer aan de shop hebt doorgegeven en dat ik nu snel bericht zou krijgen . Maar helaas tot op heden nog niks . Mijn bestelling loopt al van 30 december . Het begint er triest te worden wanneer komt er nu eindelijk duidelijkheid. Bestelnummer 78864416

Hallo, ik lees nu veel reacties over de apple watch bestellingen. Ik kan die van mij niet traceren, wat is hiervan de status? Mijn bestelnummer is 79936137. 

Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gb11 

Ik heb de shop nogmaals gecontacteerd en zij gaan ervoor zorgen dat je snel bericht krijgt over je bestelling. Nogmaals oprechte excuses voor de vertraging!

Ik wilde bij deze nog eens vragen hoe het met mijn bestelling zit. Op 30 december heb ik de Apple Watch ultra besteld (die op voorraad zou zijn en nog steeds is volgens jullie site). Ik hoor helemaal niets meer mijn Bestelnummer is 78864416

Reputatie 7
Badge +9

@Selahattin23 Zoals je in dit topic kan lezen kun je deze week een bericht verwachten. Excuses voor de vertraging!

Hoi Hajar, 

 

ik heb ook nog niets gehoord.

Zou je mijn bestelling ook willen doorzetten?

ik wacht al 3 weken bijna 78966853

@Hajar   79034987

grt

Reputatie 7
Badge +9

@Gb11 Jouw ordernummer is doorgezet dus zodra je bestelling in de shop ligt dan nemen zij contact met je op. Excuses dat het te lang duurt!

@iboruc Wat is jouw ordernummer? Dan kijk ik ook naar de status van jouw bestelling. 

Nogmaals excuses voor het ongemak! 

up

 

Helaas u melde mij een week geleden dat er een interne issue was geweest maar dat deze nu was opgelost. Ik zou nu snel een afhaal bericht krijgen . Helaas tot op heden nog steeds niks. Mijn Bestelnummer is 78864416 . Hoe lang gaat dit nog duren

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jstorey97 

De issue is inmiddels opgelost en ik verwacht dat je een deze dagen een bericht krijgt over je bestelling. Ik hoop dat die je die snel ontvangt. 

Hoi ik heb ook een Ultra een week geleden besteld maar nog niks gehoord. Mijn bestelnummer is 79091291.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gb11 

Er waren wat technische issues waardoor de levering is vertraagd. Ik heb dit ook intern doorgezet en je ontvangt snel een bericht om je bestelling op te halen. Excuses voor de vertraging! 

Reageer