Beantwoord

Levering iPhone 14 pro Max

  • 8 November 2022
  • 7 reacties
  • 477 Bekeken

Hoi, veel besproken topic maar niet echt bevredigende antwoorden hier. Ik heb op 21/10 mijn toestel besteld… wat zou dan de verwachte leverdatum zijn? Ik wordt er namelijk niet echt wijs uit. Verder denk ik dat T-Mobile toch bij hun leverancier (Apple) een meer accuraat beeld zou moeten krijgen van de bestelling die ze gedaan hebben? Het gaat per slot van rekening niet om 2 toestellen die t-mobile aanschaft?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 November 2022, 10:04

Bekijk origineel

7 reacties

@Ampelmannddr Je zou ‘m inderdaad tussen 21 november en 5 december moeten ontvangen. Laat het ons aub weten wanneer jij je iPhone hebt ontvangen!

Reputatie 7
Badge +14

Dat toestel had een levertijd van 4-6 weken volgens de info. Dus wordt er een levering naar jou verwacht tussen de 21 november en 5 december.

Inmiddels al weer een week verder maar nog steeds niets

Ben bang dat je gelijk hebt maar raar is het wel. T-Mobile is geen kleine “jongen” die een paar telefoons afneemt… een beter inkoop/bestel beleid die accuraat kan aangeven wanneer jouw toestel geleverd wordt had ik wel verwacht… spaceblack, 256GB

Reputatie 7
Badge +15

@Ampelmannddr 

Een veel concretere datum zal er denk ik niet zijn. Welke kleur en welke variant (opslag) heb je genomen? Je zal in ieder geval vanzelf bericht krijgen van de koerier of van een winkel medewerker wanneer je hem wilt ophalen.

Die links had ik al en zeggen mij niet veel…..

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ampelmannddr 

Hier kun je de bestelstatus van je bestelling zien en hier zie je de actuele levertijden, de datums onder besteldatum zijn vanaf-besteldatums.

Reageer