Beantwoord

Levering Samsung S21 grijs

  • 29 November 2021
  • 51 reacties
  • 1540 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Heb 28-11-21 mijn contract verlengd met een Samsung s21 128gb grijs. Er is mij vervolgens niks aangegeven dat dit toestel niet op voorraad is of binnenkort nog niet leverbaar is. Heb vervolgens de klantenservice benaderd om na te vragen wanneer ik mijn zending mail kan ontvangen.

Lees zojuist dat Samsung s21 pas vanaf 8 december leverbaar is, dit was voor nieuwe abonnementen die vanaf 29-11-21 zijn afgesloten.

Ga ervanuit dat dit niet op mijn order toe wordt gepast, nogmaals heb geen indicatie hiervan gekregen tijdens het plaatsen van mijn bestelling en heb bevestiging gekregen vanuit de klantenservice?

Hoor graag terug wat ik kan verwachten, zou namelijk vandaag de bevestiging ontvangen wanneer ik mijn s21 bezorgd kan krijgen, echter is het nog niet binnen.

Gr, 

icon

Beste antwoord door Dave 16 December 2021, 10:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

51 reacties

Ik volg dit even, heb hetzelfde besteld maar nergens stond iets over levertijden die achter lopen. Graag info of dan het abonnement ook pas ingaat op moment van levering?

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SWD @Shaim @JVI 

Hier kun je de bestelstatus nog eens controleren.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ik vress dat het dan toch nog even wachten is totdat het toestel op voorraad is aangezien de mail van AMP binnen maximaal 30 minuten komt als het toestel op voorraad is.

Hoi @SWD 

Zie ook mijn reactie hier:

 

 

 

Ben ook benieuwd wat @Waqqas daar eventueel aan toe te voegen heeft. :thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er is momenteel een technische storing waardoor het langer duurt voordat een afspraak kan worden ingepland. Hebben jullie wel een e-mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken? Zo niet, zouden jullie mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. 

@GerbenDol Ik zie dat mijn collega al een case voor jou heeft aangemaakt. Je ontvangt een bericht zodra er meer bekend is. Excuses voor het ongemak!

Ook ik heb nog niks van AMP gehoord over mijn bestelde S21 van afgelopen maandag.

Heb dus geen bezorgafspraak gekregen.

Heb een privebericht met mijn gegevens gestuurd naar Hajar.

Nog niets op gehoort nog.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Riat107 

Ik heb gereageerd op je bericht. 

Voor mij geldt hetzelfde, ook nog niets gehoord of ontvangen van AMP.

@Hajar heb jou ook een privebericht gestuurd.

Voor mij geldt hetzelfde (roze), ook nog niets gehoord of ontvangen van AMP.

Goedendag, op 28 november heb ik Samsung S21 256GB Grijs besteld en betaald. Vorige week was mijn verwachte leveringstijd (volgens

) 07 december 2021. Nu is de leveringstijd 07 januari 2022. :( Ik heb deze telefoon voor mijn kindje voor de Kerst gekocht.

Ik heb dan 2 vragen:

  1. Was is de echte verwachte leveringsdatum voor mij?
  2. Kan ik mijn bestelling veranderen naar S21 128GB Grijs? Is it op voorraad?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Exudk @jaslab 

Hebben jullie je e-mail en spambox al gecontroleerd of je bestelling door AMP of PostNL wordt bezorgd? Het is momenteel erg druk bij de bezorgdiensten waardoor de levertijd langer kan duren. Ik hoor graag om welke bezorgdienst het gaat.

 

Hi @Yura 

Ik zie dat het toestel momenteel nog niet op voorraad is dus je kan de levertijd aanhouden die in het topic staat. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. Het is momenteel ook erg druk bij de bezorgdienst PostNL dus houd daar rekening mee. Als je jouw bestelling wilt wijzigen naar een andere kleur dan moet de huidige bestelling eerst geannuleerd worden. Je kan in het topic zien wat de levertijden zijn van de andere varianten. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Ik heb ook een grijze S21 besteld op 22-11. Op de site was deze toen direct leverbaar, kreeg ook dezelfde dag een bevestiging van mijn bestelling van T-Mobile. Daarna heb ik echter niets meer gehoord. Ik heb al verschillende keren contact gehad met de klantenservice maar ook die lijken me niet te willen helpen, het enige wat ik te horen krijg is dat ik nog even geduld moet hebben. Als ik mijn bestelling bekijk staat er dat AMP op voorraad wacht.

Ik heb geen zin om nog weken te wachten omdat ik een telefoon uitzocht die direct leverbaar was. Ik zie dat de promotie bij samsung tot 10 januari ingediend kan worden, ik neem aan dat als mijn telefoon pas later geleverd wordt dat hier een uitzondering voor gemaakt wordt?

Annuleren en dan een andere bestellen gaat tegen dezelfde voorwaardes als die van 22 november? Toen koste de telefoon 580 euro en kreeg je 100 euro retour, als ik dezelfde telefoon nu zoek kost deze 200 euro meer en geen 100 euro retour.

@Hajar Geen email binnen gekregen, ook niet in de spam.

Het zal waarschijnlijk worden bezorgd door Postnl, aangezien in stap 2 staat dat deze een track en trace code zullen opsturen. Echter is het verwarrend want verder onderin de mail staat: Mocht je het bezorgadres willen wijzigen, dan kan dat bij het maken van je bezorgafspraak bij onze koerier AMP groep.

 

@Hajar , Wat @Roel Cremers zegt is ook wel een kwalijke zaak en ben het met hem eens, op dezelfde manier ben ik namelijk ook gewoon hard $##@%%$!. 

Ik had een black friday aanbieding: 580,- en 100,- cashback. Hier was iets niet goed gegaan met de kleur selctie, volgens de helpdesk medewerker kon ik deze annuleren en dan exact dezelfde offerte terug krijgen met de goede kleur. Deze heeft hij toen geannuleerd, mij doorverbonden met een andere medewerker die de bestelling opnieuw zou plaatsen, echter kreeg ik toen te horen dat ik dood leuk de “normale” prijs van 170 euro meer zonder cashback moest gaan betalen. De vorige medewerker had mij hier niet over ingelicht. Blijkbaar kon hier ook niets aan gedaan worden en hierover ben ik echt woest.

Hier hetzelfde probleem alleen dan met de paarse. Ook schuift de levertijd steeds verder op, dit terwijl er anders werd aangegeven tijdens het bestellen. Bij klantenservice kwam ik niet verder en Hajar heeft geen reactie gegeven op mijn privé bericht. 

Ik ben geneigd mijn bestelling te annuleren en het via elders te doen. 

Als ik de actuele levertijden moet geloven wordt het pas 20 dec. En dan duurt het nog 1 of 3 dagen voor ik hem in huis heb. Voor die tijd stond er 8 en toen ik bestelde 'volgende dag in huis'.

 

Slechte zaak

Hier ook het zelfde probleem.

Galaxsy s21 256G gekocht tijdens Black Fryday deal. Met nog 100 Eur. Cash back van Samsung. Levertijd stond toen aangegeven als levering op 5 dec. Tot zo ver prima. Tot op heden niets meer vernomen van T-mobile noch van leverancier. Aangezien dat de cash back actie opgegeven kan worden tot 27 dec en de verwachting is dat uitlevering pas in januari zal zijn. Verwacht ik wel dat dit door T-mobile gecompenseerd wordt. De site om m'n orderstatus te tracken is intussen ook al een week in onderhoud......

Ook ik heb dit probleem.

 

Op het moment van het bestellen van de Samsung Galaxy S21 256GB, was de levertijd 7 december 2021 (tijdens Black Friday). Omdat ik op 7 december nog geen bevestiging had ontvangen, toch maar eens contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd mij verteld dat het toestel pas 7 januari weer leverbaar zou zijn. In mijn opzicht verkoopt T-Mobile dus toestellen onder voorwaarden die ze niet na kunnen komen.

 

De klantenservice vertelde mij dat de actie van Samsung is verlengd t/m 10 januari 2022 en dat ik mij verder geen zorgen hoef te maken. Persoonlijk vind ik dit een zwak verhaal; 7 januari 2022 leverbaar hoeft zeker niet te betekenen dat ik het toestel voor 10 januari 2022 in huis heb. Sterker nog, door alle drukte bij de bezorgdiensten kan de levering langer duren (staat ook op de website van T-Mobile). Bovendien is de pagina om de bestelstatus na te gaan al enige tijd in onderhoud. Bijna alsof klanten bewust in het ongewisse worden gehouden. 

 

Al met al voel ik me niet helemaal serieus genomen door T-Mobile. Als er leveringsproblemen zijn vanuit Samsung, verwacht ik op zijn minst communicatie hierover. Dat ik hier zelf achteraan moet vind ik een slechte zaak. Na jarenlang klant te zijn geweest bij T-Mobile, leidt dit er voor mij toch toe dat ik mijn bestelling ga annuleren en een andere provider ga zoeken. 

26-11-2021 mijn telefoon besteld, grijs 256GB.

Klantenservice verteld mij dat ik zal moeten wachten tot 7 december, nu moet ik zelf achterhalen dat het 7 januari zal worden.

 

Ik had op zn minst een email verwacht, kan mijn telefoon wel vergeten voor Kerst. Erg jammer allemaal.

 

De communicatie kon beter, dan was ik niet zo teleurgesteld. Misschien dat ik een e-mailtje krijg van PostNL of AMP maar verwacht er niks van.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De levertijd van een toestel is afhankelijk van verschillende factoren zoals bijvoorbeeld de voorraad en de ruimte bij de koerierdiensten om een bezorgafspraak te maken. Vanwege de drukte bij de koerierdiensten kan het ook zo zijn dat de verwachte levertijd niet gehaald kan worden en waardoor het langer duurt voordat je een bericht ontvangt. Wij proberen zoveel mogelijk informatie te delen door de actuele levertijden te delen. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. 

Ik hoop dat jullie snel je toestel krijgen! 

Hier idem. Op 29-11-2021 een S21 256Gb grijs besteld ook ivm interessant geprijst door cashback optie 100 euro bij Samsung. Helemaal niet gehoord. Ik had het prettig gevonden dat ik de melding had gekregen dat deze telefoon niet (snel) leverbaar zou zijn, dan had ik wel een andere optie gekozen. Vind het niet netjes dat met een decennia oude klant zo omgegaan wordt. Had op zijn minst een update en/of uitleg verwacht. Valt me erg tegen van t-mobile! Ook zie ik bij mijn t-mobile dat mijn nieuwe verlengde abbo nog niet verwerkt is. Voelt voor het geld allemaal erg ongemakkelijk en niet prettig...hoop dat t-mobile alsnog het gemist cashback bij Samsung gaat compenseren...Niet blij. Volgende keer weer gewoon naar de winkel...

Op 25-11-2021 heb ik twee Samsung S21 toestellen besteld. Eén met 128 GB en één met 256 GB. Het toestel met 128 GB werd binnen een paar dagen afgeleverd en het toestel met 256 GB zou rond 7-12-2021 worden afgeleverd. Ik heb beide toestellen gekocht met de wetenschap dat ik € 100,00 per toestel via de cashback actie terug zou krijgen. De levering -volgens de site- staat nu op 7-1-2022 gepland, maar dat is net voor het weekend en de cashback actie loopt tot en met 10-1-2022. Een zeer krappe deadline dus. Ik kan pas gebruik maken van de actie na ontvangst van het toestel en mede gelet op de enorme hoeveelheid bestellingen, verwacht ik dat we het toestel niet voor 10-1-2022 kunnen aanmelden voor de cashback actie. 

Mijn vraag: Gaat T Mobile nog in gesprek met Samsung over een eventuele verlenging van de cashback actie? 

Goedemiddag, 

Hier ook hetzelfde probleem. Mijn vriendin heeft de Samsung S21 256gb bestelt op 28 november, onder de voorwaarde van de Black friday deals. De cashback actie van €100 van Samsung. Deze kan je indienen tot 10 januari. Op het moment van bestellen was de levertijd 8 december. En op dit moment 7 januari. Je kunt dus gebruik maken van de Black Friday actie van Samsung tot 10 januari. Hoe gaat T-mobile dit oplossen en wat is nou daadwerkelijk de levertijd. Ik ben teleurgesteld in de communicatie, ook op Twitter kom ik niet verder.

Graag ontvang ik een reactie! 

Vandaag een mailtje van AMP ontvangen voor het maken van de bezorgafspraak. Helaas was de vreugde van korte duur, de eerstvolgende mogelijkheid om een datum te prikken was vanaf 5 januari.

Ik sluit me aan bij de rest. Op 28-11 besteld met een leverdatum van 8 december. Je wordt helemaal niet op de hoogte gehouden van de levertijden. De link om de bestelstatus te controleren werkt niet. Ik heb mijn toestel al volledig betaald en moet als ik bovenstaande reacties kan geloven, dik 6 weken gaan wachten. Belachelijk. Als ik dit had geweten had ik het toestel via de site van Samsung besteld of een andere aanbieder? Worden wenog gecompenseerd voor het lange wachten? 

Ik heb contact gezocht met Samsung. Zie hier hun reactie:

 

Samsung

Hey Niels, ik neem de chat even over van mijn collega. Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie. Het is momenteel drukker dan normaal. Bedankt voor de heldere uitleg! Het is inderdaad t/m 10 januari mogelijk om je voor deze promotie te registreren. Hierin kunnen wij helaas geen uitzonderingen maken. Het is dus wel belangrijk dat je jouw toestellen voor deze datum in ontvangst hebt genomen van jouw verkoper. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij de deelnemende winkels. ^Kell

 

Kan T-mobile ons hier helpen?? Want het blijft van hun kant erg stil.

 

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie van Samsung delen @nielskleiboer. Ook ik ben benieuwd wat T-Mobile gaat doen om te garanderen dat we daadwerkelijk de beloofde 100-euro cashback gaan krijgen. Want als het zo blijft lopen, dan acht ik de kans erg klein in dat we de deadline van Samsung op 10 Januari gaan halen.