Beantwoord

Levering toestel na verlenging

  • 27 July 2021
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel maar krijg geen status te zien, of een melding dat mijn toestel klaar ligt. De telefonische klantenservice kon mij niet vertellen waarom mijn bestelling nog niet is verwerkt. De termijn van 1 á 2 werkdagen is al verstreken. Wie kan mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 28 July 2021, 10:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LexiBrouwer 

Als je hebt gekozen voor ophalen in een winkel dan kan dat een aantal werkdagen duren als hij ook beschikbaar is bij T-Mobile. Check hier de status van je bestelling :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ik heb deze pagina al meerdere malen bekeken. Het toestel is op voorraad. Het probleem zit hem in de verwerking/bevestiging van de bestelling. Hier heb ik dus na 1 of 2 werkdagen niets meer van gehoord.

Reputatie 7
Badge +15

@LexiBrouwer 

Wanneer had je de verlenging afgesloten? Indien dit in het weekend was of op vrijdag dan kan je misschien beter nog even wachten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LexiBrouwer 

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd en voor een iPhone bent gegaan. Ik zie dat je hebt gekozen om je toestel op te halen in de T-Mobile Shop. Je ontvangt een bericht van de shop zodra je toestel klaar ligt om op te halen. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Vraagje, wordt je gebeld door de winkel om je toestel op te halen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DeLaRambelje 

Volgens mij krijg je meestal bericht via sms maar bellen gebeurt soms ook wel eens.

Reageer