Beantwoord

Levertijd galaxy S21 256GB

  • 8 February 2022
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb vrijdag een early renewal aangevraagd met de toezegging dat deze uit voorraad leverbaar is. Maandag gebeld omdat er nog geen mail van AMP groep was ontvangen en toen is er verteld dat de bestelling inmiddels verwerkt is en de mail van AMP uiterlijk vandaag binnen zou komen. Nu heb ik net contact gehad en blijkt heel het Galaxy S21 256GB toestel een onbekende levertijd te hebben en ook van de website afgehaald te zijn. 

Graag informatie over wanneer dit toestel leverbaar is om te kijken of de early renewal zo uberhaupt nog wel zin heeft. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 February 2022, 15:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @S.maes 

Via deze link kan je de bestelstatus van je bestelling controleren.

De 128 GB is wel leverbaar maar de 256 GB staat er inderdaad niet op, dat zou betekenen dat het nog niet zeker is wanneer hij weer verwacht wordt.

Hoi Waqqas,

 

Dit is al de tweede keer dat ik een early renewal aan vraag nadat er wordt gezegd dat een toestel (twee verschillende toestellen) op voorraad zijn. Toen ik de S21 256 GB bestelde was deze ook nog op voorraad op de website. Kan je mij iets vertellen over een verwachte levertijd? Anders is die 70 euro straks overbodig maar al afgeschreven voordat ik überhaupt een toestel heb.

Reputatie 7

Hi @S.maes,

Zo te zien heb je ondertussen contact gehad met mijn collega en besloten gelijk door te pakken met de S22, mooie keus! :sunglasses: Het is nog even wachten tot het toestel geleverd wordt, maar dan heb je wel gelijk de nieuwste Samsung in huis! 

Als er nog iets anders is waar we bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!

 

Yes, als er dan toch een levertijd is ga ik maar door voor het nieuwe toestel 😉. Prijs was ook verrassend laag en nu is de levertijd van te voren bekend! Bedankt voor je antwoord.