Beantwoord

Levertijd iPhone 13 128gb groen

  • 24 May 2022
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

Hi, 
zondag heb ik de Apple Iphone 128 groen besteld maar geen update gekregen. 
De bestelling blijft hangen bij goedgekeurd. Het model iPhone dat ik heb besteld staat niet vermeld in de lijst bij het topic met actuele levertijden en op de website staat direct leverbaar.

Gaat hier iets mis? Of is het gewoon erg druk?

Hoor graag wat er speelt, heb op dit moment geen telefoon en als het lang duurt moet ik even iets tijdelijks regelen. 

Alvast bedankt!
Groet,
Judith 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 24 May 2022, 13:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @judithborra 

Wat geeft de bestelstatus aan?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Bestelstatus =

“De bestelling blijft hangen bij goedgekeurd.”

Mijn vraag is hiermee dus niet beantwoord ;) @Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@judithborra 

Geen idee wie het als beste antwoord heeft gemarkeerd 😅

Wacht even de reactie van een moderator af want op de website staat inderdaad uit voorraad leverbaar.

OK thanks :)

Reputatie 7
Badge +9

HI @judithborra 

Allereerst gefecliteerd met je nieuwe toestel. ik heb zelf ook de iPhone 13 groen en ben er super blij mee!

Ik heb je bestelling gecontroleerd en die is goed doorgekomen. Je bestelling zal bezorgd worden door PostNL. Je ontvangt vandaag of morgen een bevestiging van PostNL met de track&trace code. Bij de afzenden zal er staan Stayconnected. 

Ik hoop dat je hiermee verder komt en wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone!

HI @judithborra 

Allereerst gefecliteerd met je nieuwe toestel. ik heb zelf ook de iPhone 13 groen en ben er super blij mee!

Ik heb je bestelling gecontroleerd en die is goed doorgekomen. Je bestelling zal bezorgd worden door PostNL. Je ontvangt vandaag of morgen een bevestiging van PostNL met de track&trace code. Bij de afzenden zal er staan Stayconnected. 

Ik hoop dat je hiermee verder komt en wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone!

Bedankt @Hajar, voor mij is het nu duidelijk!