Beantwoord

Los toestel met of zonder prepaid?


Reputatie 3
  • is een King Poster
  • 64 reacties

Hoi allen,

Ik heb zojuist een los toestel besteld voor mijn slechtziende moeder.

Het gaat om 1 van de 5 toestellen die zonder abbo te koop zijn.

In dit geval gaat het om de Alcatel 30.80


Alles goed en wel, de bestelling verliep soepel.

Maarrrr, toen ik had betaald kreeg ik de melding dat ik op de bevestigingsmail moest wachten

waarin zou staan dat ik alleen de prepaidkaart nog mocht betalen!

 

Hoezo, hier heb ik niet om gevraagd en kwam tijdens de bestelling ook niet voorbij.

Moeder heeft zelf al elders een abbo en wil alleen de telefoon.

 

Krijg ik inderdaad een prepaidkaartje?

Zo ja, dan stuur ik hem terug.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 27 May 2021, 10:51

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Naar mijn weten verkoopt t-mobile zelf geen losse toestellen. Stuur eens een link naar die bestelpagina.

Reputatie 7
Badge +15

Naar mijn weten verkoopt t-mobile zelf geen losse toestellen. Stuur eens een link naar die bestelpagina.

Die pagina is er wel.

https://www.t-mobile.nl/losse-telefoons

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rul 

Wat leuk dat je een toestel hebt gekocht. Ik wil graag met je meekijken. Kun je een screenshot delen van de e-mail die je hebt ontvangen? Dan kijk ik met je mee.

Reputatie 3

Hallo Hajar,

Ik ben nu niet bij mijn ouders waar ik de mail zag, maar ik kan nu alleen kijken in hun webmail.

Daar zie ik het nu niet meer staan, hmm, vreemd, wat ik wel vind is dat er een prepaidkaart bijgeleverd wordt, klopt dit?

 

Vervolgens kwam onderstaande mail er achteraan, waarin wordt vermeld dat er op de betaling wordt gewacht.

 

 

Terwijl in een mail daarvoor dit staat:

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rul 

Je krijgt geen PrePaid simkaart de kosten die je ziet staan zijn van het toestel en er wordt aangegeven wat voor type simkaart erin kan. Dus je kan die informatie als niet verzonden beschouwen. Als het goed is heb je inmiddels een bezorgafspraak kunnen maken met AMP? Mocht je nog een e-mail ontvangen over een PrePaid simkaart dan kun je die delen met ons. Dan zoeken wij het verder uit. 

 

Reputatie 3

De informatie waarin wordt gezegd dat ik nog €48 betalen moet, bedoel je?

Er is nog geen contactmoment geweest met AMP.

Reputatie 3

De telefoon is betaald maar ik krijg wederom een herinnering!

 

 

Reputatie 3

En dit…

 

Beste Annie,

Je hebt de Alcatel 30.80 Zwart besteld bij je abonnement. Helaas is je toestel nog niet op voorraad en is je bestelling vertraagd. We verwachten dat deze geleverd kan worden vanaf 21 mei 2021. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar meteen over. Excuses voor het ongemak.

 

Er is geen abonnement...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rul 

Kun je een bewijs van betaling meesturen? Zorg ervoor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. Dan kan ik controleren waarom je nog deze melding krijgt. 

Reputatie 3

Dat wordt lastig, ik woon niet in de buurt bij degene die de telefoon zou krijgen en zelf zijn ze niet in staat een schermafdruk te maken.

Kun je het op een andere manier bekijken?

Er is afgelopen zondag betaald en dat weet ik zeker, want ik heb dat zelf gedaan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rul 

Heb je een afschrift van je bank? Heb alleen een betaalbewijs nodig en dan kunnen we dit verder oppakken.

Reputatie 3

Ik heb de telefoon voor mijn moeder gekocht, bij mijn moeder thuis en daar woon ik dus niet en ook niet in de buurt.

Een bankafschrift van mijn moeder heb ik uiteraard niet in mijn eigen huis…

Ik zal proberen of ze de site van de bank met de betaling tevoorschijn kunnen toveren en ze daar een foto van laten maken.

Schermafdruk snappen ze niet goed, ze zijn 80.

Reputatie 3

Het is ze gelukt een foto van de betaling te maken.

Ik hoop dat het duidelijk is.

[Foto verwijderd vanwege privégegevens] 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Rul 

Dankjewel ik heb het doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Ik kom hier snel op terug!

Reputatie 3

Goed, ik wacht.

De foto is verwijderd zie ik.

 

Ik dacht gevoelige informatie te hebben verwijderd...:thinking:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rul 

Als het goed is is je betaling verwerkt, maar ik heb ook een case doorgezet. Mocht ik iets horen, laat ik het je weten!

Reputatie 3

Mooi zo.

Ik heb nog geen email gezien waarin de bevestiging staat, maar die komt hopelijk nog..

Reputatie 3

Update: Mijn moeder heeft een SMS gehad waarin staat dat de telefoon nog niet geleverd kon worden, maar wel tussen 6 en 10 juni.

Daarvoor zou er contact op worden genomen door jullie bezorgdienst.

De 2G verbinding zou echter nog wel blijven bestaan tot na die datum.

 

Ik word wel moe van het feit dat gisteren opnieuw een verzoek tot betaling kwam!!!

Anders werd de order geannuleerd.

Zoek graag eens uit hoe dit zit of gaat dit altijd zo bij T-mobiel?

 

 

Reputatie 3

En dus vandaag dit…:frowning2:

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Rul Dit gaat dus echt totaal fout. Wat een janboel.

Ik heb het nog extra onder de aandacht van de moderators gebracht. 
Helaas zijn ze er vandaag niet in verband met Pinksterweekend.

Hopelijk kunnen ze het morgen oplossen.

Sorry dat ik nu geen beter nieuws heb! 
MVG. Cristien

Reputatie 3

Ja, knap waardeloos dit zeg.

En dat alleen maar om een stukje hardware te bestellen, niet eens een abbo.

Reputatie 3

Gisteren dus niks van ze gehoord...

Reputatie 7
Badge +14

Ik geef het door @Rul Hopelijk kan iemand even kijken.

Fijne dag nog

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rul 

Excuses voor de verwarring. Er lijkt technsch wat mis te zijn gegaan. Je bestelling is nog actief en de levertijd van het toestel is 4 juni. Je hebt ook een bericht ontvangen met een update hierover. Ik hoop dat je het toestel snel in handen krijgt!

Reputatie 3

Dat hoop ik ook.

Ik heb geen sms of e-mail ontvangen met een update hierover.

Reageer