Beantwoord

Mobiele telefoon retour verwerkingstijd

  • 21 March 2023
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo,

 

helaas nog geen juist antwoord kunnen vinden op mijn vraag, daarom wil ik het graag op deze manier proberen.

 

ik heb vrijdag een toestel retour gestuurd, en deze is gister door T-mobile netjes ontvangen.

er staat in de mail dat je binnen enkele dagen verder informatie krijgt over het annuleren.

 

ik vraag me alleen af hoelang je moet wachten tot het geannuleerd wordt, dan kan ik een nieuwe bestelling plaatsen, wat nu helaas niet lukt.

aangezien ik echt een toestel nodig heb voor het werk wat ik doe zit er een klein beetje haast bij vanuit mijn kant.

 

in elk geval alvast bedankt voor een antwoord!

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 March 2023, 12:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jordyy077 

Zie deze pagina bij stap 2: annuleer je bestelling > terugsturen van het toestel voor meer informatie 🙂

Hallo @Jordyy077 

Zie deze pagina bij stap 2: annuleer je bestelling > terugsturen van het toestel voor meer informatie 🙂

Dankjewel voor het snelle antwoord!

 

alleen ik kan hier niet in terug vinden wanneer dat ik weer een nieuwe aanvraag kan doen.

de terugbetaling dat zit wel goed, geen probleem.

 

ik zou alleen graag willen weten wanneer ik een nieuwe aanvraag kan indienen, dit keer wel met het juiste toestel ( mijn eigen fout )

Reputatie 7
Badge +15

@Jordyy077 

Had je ook dat retourformulier ingevuld? Je kan het best even de bevestiging afwachten en tegen die tijd zal er ook wel een moderator reageren die met je kan meekijken 👍

@Jordyy077

Had je ook dat retourformulier ingevuld? Je kan het best even de bevestiging afwachten en tegen die tijd zal er ook wel een moderator reageren die met je kan meekijken 👍

Ja ik heb het retourformulier ingevuld,  het toestel is al ontvangen door t-mobile daar kreeg ik gister een email van.

maar ik kan helaas geen nieuwe bestelling plaatsen omdat het niet uit het systeem is gehaald.

Hallo, 

@Jordyy077 

 

Mag ik vragen hoelang het uiteindelijk duurde voordat het retour verwerkt was? ik zit precies met hetzelfde probleem en kan dit nergens terug vinden. 

 

Groetjes Nikki 

Reageer