Onduidelijke tekst email T-mobile bij bevestiging extra abonnement afgesloten naast huidig abonnement

  • 19 November 2022
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal,

Vandaag een extra abonnement (sim only kaart) besteld voor zoon van 11 naast mijn eigen abonnement. Bevestiging email van T-mobile gekregen. In de mail is door T-mobile aangegeven dat de simkaart wordt bezorgd en ook dat ik geen nummerbehoud heb aangevraagd. Ehhh… het is een nieuw/extra abonnement naast het al bestaande abonnement. Dus een nieuw nummer. Wat gaat hier fout? T-mobile is pas maandag weer bereikbaar. Iemand die dezelfde ervaring heeft en daardoor zijn/haar nummer is kwijtgeraakt? Dat laatste zou een ramp zijn.

Groeten

eric 1 jaar geleden

Ja, je nieuwe abonnement krijgt gewoon een nieuw nummer,  voor jou wijzigt niets.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TomMats 

Volgens mij biedt T-Mobile geen abonnementen speciaal voor kinderen aan dus dan heb je een nieuwe 1 of 2 jaar sim only abonnement afgesloten.

Ik zie niet hoe je hierdoor je eigen nummer kwijtraakt?

Reputatie 7
Badge +14

Heb je dit kinder abonnement van t-mobile besteld? Als in de bevestiging staat dat je geen nummerbehoud hebt aangevraagd,  dan krijg je dus een nieuw nummer.  Dat wilde je toch? Kind heeft zijn eigen nummer.

Hallo @TomMats 

Volgens mij biedt T-Mobile geen abonnementen speciaal voor kinderen aan dus dan heb je een nieuwe 1 of 2 jaar sim only abonnement afgesloten.

Ik zie niet hoe je hierdoor je eigen nummer kwijtraakt?

Nou, verwarrend voor mij is dat het volgende in de bevestigingsmail staat: 

Je gaf aan dat je je huidige telefoonnummer niet wil behouden. Heb je je toch bedacht? Geef dan online gegevens door, zodat we het alsnog meteen voor je kunnen regelen.

 

 

 

Voor mij houdt de tekst “huidige telefoonnummer” mijn abonnement als ouder in want er is geen huidig telefoonnummer voor mijn zoon en gedurende het bestelproces heb ik ook geen mogelijkheid gehad om iets van nummerbehoud aan te kruisen (wat ook niet nodig is). Dus waarschijnlijk gaat T-mobile er vanuit dat mijn zoon al een nummer heeft en dat daar geen nummerbehoud voor is aangekruist?

Reputatie 7
Badge +14

Ja, je nieuwe abonnement krijgt gewoon een nieuw nummer,  voor jou wijzigt niets.

Reageer