Beantwoord

Ontvangst Google buds pro

  • 19 December 2022
  • 12 reacties
  • 236 Bekeken

Goedemiddag,

Is er iemand die al zijn Google buds heeft ontvangen?
Ik heb een week of 8 geleden de goedkeuring voor registratie ontvangen, maar van de oordopjes zelf nog niets. Ook geen track en trace.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 19 December 2022, 16:36

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Lkeizer Lees even Hier  ze zijn in de bestelling.

groetjes

Bedankt! Had het zo snel niet gevonden en dacht dat die thread alleen over de telefoons zelf ging.

Reputatie 3

ActivationBoxx had inderdaad gezegd dat ze op voorraad aan het wachten waren en dat het nog 1 à 2 weken kon duren. Het probleem is echter dat deze twee weken nu ook zijn verstreken en ActivationBoxx niks meer laat horen. Het zou mooi zijn als T-Mobile hun verantwoordelijkheid neemt, maar vooralsnog doen ze dit niet.

Reputatie 7
Badge +14

@PixelJordy  Je hebt vast wel het antwoord  van @Hajar gelezen in het andere onderwerp.

Er is geen inzicht op. Het blijft dus helaas afwachten,

 

Reputatie 3

Dat er geen inzicht in is, is geen oplossing maar een probleem. Het is en blijft zo dat T-Mobile ook verantwoordelijk is voor een juiste afhandeling.

Reputatie 6
Badge +6

Dat er geen inzicht in is, is geen oplossing maar een probleem. Het is en blijft zo dat T-Mobile ook verantwoordelijk is voor een juiste afhandeling.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds gelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dat er geen inzicht in is, is geen oplossing maar een probleem. Het is en blijft zo dat T-Mobile ook verantwoordelijk is voor een juiste afhandeling.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds gelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ook ik zit nog te wachten op levering van de Buds. Er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Maar informeer mensen daar dan over. Nu horen we niks en ook op emails komt geen antwoord meer. Dat vindt ik een kwalijke zaak. 

 

 

 

Op 1 december heb ik een soortgelijk bericht ontvangen van ActivationBoxx (wachten op een levering, binnen één a twee weken bezorgd). Twee weken later, op 14 december heb ik de klantenservice van T-Mobile om een update gevraagd en die kregen exact hetzelfde bericht van ze.

Niemand pakt verantwoordelijkheid, T-Mobile wijst naar ActivationBoxx, ActivationBoxx wijst naar Google en ondertussen zijn de Pixel Buds (Pro) gewoon op voorraad in Nederlandse winkels.

Reputatie 6
Badge +6

@ManyMore @ReadySteadyFlow Mijn excuses voor het ongemak! We proberen de Google Buds Pro zo snel mogelijk te leveren. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht.Het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin er wordt aangegeven binnen 6 weken te leveren ondertussen is dat 10 weken terug. Daarnaast geen enkele communicatie vanuit jullie en wordt er amper geantwoord op emails. Nergens blijkt uit dat jullie dit graag willen oplossen. 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

@Pharwin er wordt aangegeven binnen 6 weken te leveren ondertussen is dat 10 weken terug. Daarnaast geen enkele communicatie vanuit jullie en wordt er amper geantwoord op emails. Nergens blijkt uit dat jullie dit graag willen oplossen. 

 

 

 

 

@ManyMore Dat heeft ermee te maken met dat dit een actie is vanuit Google in samenwerking met ons. Zij zijn verantwoordelijk voor de levering van de Google Buds en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. In dat proces hebben wij jammer genoeg geen inzicht, vandaar dat ik ook aangeef dat het enige wat we kunnen doen, is geduldig afwachten! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace code, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging).

Reageer