Order tot 2x toe gecanceled

  • 26 October 2022
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Na 15 jaar klant te zijn geweest bij T-mobile ga ik verhuizen naar een nieuwe provider. 8/9 weken geleden een Iphone 14 Pro besteld. Na twee weken order geannuleerd vanwege een probleem in hun betalingssysteem. 6 weken later order geannuleerd omdat omdat AMP mij zogenaamd niet kon bereiken. AMP geeft aan dat ze 3x gebeld hebben, maar ik heb geen telefoontjes gemist op die datum. Ze zouden mails hebben gestuurd maar die heb ik op miraculeuze wijze ook niet mogen ontvangen. Vervolgens nul hulp van T-mobile, ik moet maar weer een nieuw contract afsluiten (voor de derde keer) en vervolgens maar weer 6 weken wachten. Ongelofelijk dat T-Mobile dit een normale gang van zaken lijkt te vinden en dat er door de klantenservice totaal geen moeite wordt gedaan om voor de klant iets op te lossen. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Stubfel 

Ik vind het heel jammer om te lezen dat het zo is gelopen. Dat is niet de normale gang van zaken bij ons. Wij hebben geen inzicht in de leveringen van AMP dus wij kunnen inhoudelijk niet veel betekenen. Heb je je klacht ook kenbaar gemaakt bij AMP? Via deze pagina kun je je klacht delen en dan gaan zij het verder oppakken. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je!

Dit is inderdaad precies de reactie die ik alleen maar krijg bij TMobile. ‘We vinden het jammer en vervelend’ Maar we doen er niets aan. Het is toch belachelijk dat TMobile werkt met een bezorgdienst en niets kan betekenen en niet eens de moeite neemt contact op te nemen met AMP. Ik ben klant van TMobile en niet van AMP. 

Reageer