Beantwoord

Pakket nog steeds niet binnen...

  • 6 December 2021
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Dik een week geleden mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel, maar het toestel is nog steeds niet binnen. Ik kan nergens de track en trace info vinden. Het pakket is volgens mij wel aangemeld bij PostNL maar het pakket is nog niet verwekt. Ik wil gewoon mijn telefoon.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 6 December 2021, 16:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Darren Chen 

Indien je hebt verlengt via een externe dealer zoals Mobiel of Belsimpel dan krijg je je toestel van hun via Postnl.

Indien je verlengt hebt via T-Mobile dan ontvang je het toestel via AMP, daar ontvang je binnen maximaal 30 minuten een e-mail van voor de bezorging en anders is het toestel niet op voorraad denk ik.

Hier kan je de bestelstatus bekijken indien je via T-Mobile hebt verlengd.

Ik heb verlengt via T-Mobile. Maar in de PostNL app staat dat het pakket nog niet is aangemeld

Reputatie 7
Badge +15

Hmm, toestellen van T-Mobile worden normaal geleverd door AMP.

Dat dacht ik dus ook. Maar een medewerker van de online chat functie heeft mij verteld dat de status deze week nog wordt geupdate

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Darren Chen

Wij bezorgen nu zowel via AMP als PostNL. Jouw bestelling zal door PostNL geleverd worden en je ontvangt een bericht van PostNL met een track&trace zodra je toestel leverbaar is. Houd goed je e-mail en je spambox in de gaten. Ik hoop dat je snel je toestel ontvangt.