Beantwoord

Pre-registratie bonuscode wordt niet geaccepteerd S23 Ultra promotie

  • 28 February 2023
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Ik heb vóór 1 februari via de website van Samsung de pre-registratie gedaan voor de S23 series, waarna ik per mail de pre-registratie bonuscode kreeg. Vervolgens heb ik ruim binnen gestelde periode (13-02-2023) een S23 Ultra aangeschaft via T-Mobile. Tijdens het registreren van mijn toestel via de promotie website voor de handraising offer wordt tot mijn verbazing de bonuscode niet geaccepteerd. Dit, terwijl mij via de T-Mobile klantenservice chat werd toegezegd dat het niet uitmaakte via welke site ik de pre-registratie had gedaan omdat uiteindelijk alle promoties via Samsung liepen. Hier baal ik enorm van, ik heb vóór de aanschaf dit namelijk expliciet gevraagd en nu achteraf blijkt dat het tóch wel uitmaakte. Anders had ik de aanschaf via Samsung gedaan.

(Gestelde periode inmiddels verlopen dus terugsturen en nieuwe aanschaffen via Samsung gaat ook niet meer)

Ik vind dit heel jammer en baal hier enorm van, kan de chat aantonen middels de transcriptie die ik had gedownload. Ik hoop en ga er van uit dat hier toch een oplossing in gevonden kan worden.

icon

Beste antwoord door Mozie 1 March 2023, 09:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mozie 

ik wil ook graag met je meekijken en dit voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook vermelden welk model je hebt en de EAN code. Ik ga dit dan voor je uitzoeken. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

 

 

Reputatie 1

Hi @Mozie 

ik wil ook graag met je meekijken en dit voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook vermelden welk model je hebt en de EAN code. Ik ga dit dan voor je uitzoeken. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

 

 

 

Goedemorgen @Hajar 

Dankje. Ik heb je een pb gestuurd.

Reageer