Beantwoord

Samsung s22 plus

  • 21 March 2022
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb op 10 maart een s22 plus gekocht in een tmobile winkel. Toen ik het toestel kocht stond erbij leverbaar per 11 maart. Nu ik dit nu allemaal lees zie ik dat de levertijd 7 a 8 week is. Waarom heb ik hier geen bericht van ontvangen. Het is toch wel zo netjes dat als de levering wat langer duurt dat je daar bericht van krijgt.

 

Groeten,

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 March 2022, 13:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RichardAlb69 

Wat staat er op deze pagina?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Dit heb ik ook gelezen. Maar ik heb zelf moeten uitzoeken waar ik dit kon vinden. ik had het netter gevonden dat ik een mailtje van jullie zou krijgen met van helaas de levering is vertraagt en via deze link kan je levering volgen.

Reputatie 7
Badge +15

@RichardAlb69 

Voorlopig is het helaas niet anders dan afwachten en zodra het toestel leverbaar is dan ontvang je bericht van de T-Mobile medewerker om hem op te halen of bericht van AMP om een afspraak te maken voor bezorging.

Tevens zou je nog gebruik kunnen maken van je 14 dagen bedenktijd om te annuleren en een ander toestel nemen indien je dat wilt 

@RichardAlb69

Voorlopig is het helaas niet anders dan afwachten en zodra het toestel leverbaar is dan ontvang je bericht van de T-Mobile medewerker om hem op te halen of bericht van AMP om een afspraak te maken voor bezorging.

Tevens zou je nog gebruik kunnen maken van je 14 dagen bedenktijd om te annuleren en een ander toestel nemen indien je dat wilt 

Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon sorry te zeggen. Ook ik heb weleens moeite om sorry te zeggen, maar je haalt wel een heleboel boosheid/teleurstelling uit de lucht.

Ik weet niet waarom je onderstaande erbij hebt gezet. Dit was mijn vraag en de bedoeling helemaal niet.

Tevens zou je nog gebruik kunnen maken van je 14 dagen bedenktijd om te annuleren en een ander toestel nemen indien je dat wilt .

 

Tot op heden ben ik een tevreden klant. Anders had ik mijn abbo ook niet verlengd.

Groeten,

Reputatie 7
Badge +15

"Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon sorry te zeggen. Ook ik heb weleens moeite om sorry te zeggen, maar je haalt wel een heleboel boosheid/teleurstelling uit de lucht."

@RichardAlb69 voor de duidelijkheid, ik ben geen medewerker maar gewoon een klant net als jij 👍

En verder heb ik ook niet gezegd om ergens anders een abonnement te nemen 😉

"Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon sorry te zeggen. Ook ik heb weleens moeite om sorry te zeggen, maar je haalt wel een heleboel boosheid/teleurstelling uit de lucht."

@RichardAlb69 voor de duidelijkheid, ik ben geen medewerker maar gewoon een klant net als jij 👍

En verder heb ik ook niet gezegd om ergens anders een abonnement te nemen 😉

Laat maar. Ik vind het best zo.