Vraag

schadevergoeding

  • 19 November 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hoi, ik heb op 16 oktober een telefoon met abbo genomen maar heb die retour gestuurd. Op 20 oktober kreeg ik al de bevestiging mail dat mijn bestelling en abbonement geannuleerd waren. Op 5 november moest ik toen nog een factuur betalen van 50 euro wat ik gedaan heb maar ik krijg nu een nieuw factuur van 155 euro wegens dat ik een schadevergoeding moet betalen maar als ik gelijk heb je 14 dagen de tijd om een abbonement kosteloos te annuleren


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jeanschochlin  Waar is die schadevergoeding dan voor? Is dat ook omschreven?

Heb je ook een verzendbewijs?

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Jeanschochlin 

Ik had natuurlijk gehoopt dat we je langer hadden mogen verwelkomen als klant van T-Mobile. Zo op het eerste oog lijkt het een wat aparte gang van zaken te kennen. Kun je mij via een privébericht voorzien van het 06-nummer, je adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik mee. 

 

Reageer