sim only bestelling status

  • 28 October 2022
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Geachte heer mevrouw, 

 

Ik heb vandaag tot 3 maal toe telefonisch contact gehad met t-mobile, dit omtrent een sim only die ik paar dagen geleden had besteld via de site, waarvan ik geen bevestiging nog simkaart gekregen heb.

Ik ben tot 3 x toe uit een gesprek gegooid terwijl ik even moest wachten na dat de medewerker iets in het systeem ging doen, mijn laatste gesprek duurde 45 min waarvan wachten op de medewerker.

Bij mijn laatste gesprek had ik de medewerker nog medegedeeld als ik weer uit het gesprek gegooid zou worden ik dan terug gebeld wilde worden, hiervan had mevrouw een notitie van gemaakt mocht ik uit het gesprek gegooid worden. En ja hoor weer uit het gesprek gegooid na dat ik in de wacht gezet werd. mevrouw ging iets met een collega ging bespreken. 
 

Ben tot op heden niet terug gebeld.

Een eerder gesproken medewerker van de afdeling sales kon mij nog vertellen dat er iets niet goed was gegaan, maar voor dat ik dit gesprek had kunnen voeren was de verbinding verbroken.

Ik wil zo snel mogelijk gebeld worden om dit probleem op te lossen omtrent mijn bestelling van de sim only.

Ik ben al jaren klant bij jullie, maar vind de manier hoe dit is gelopen zeer vervelend, en vooral zo lang in de wacht gezet zonder enig oplossing, ik vind het ook heel raar om tot 3x toe uit een gesprek te worden gegooid. Vraag me ook af hoe dat kan.

in afwachting op u reactie 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Boulad 

Ik wil graag met je meekijken zodat ik je verder kan helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren hoe het zit met je bestelling. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘’stuur bericht’’,

Ik zie die graag tegemoet!

Reageer