Slechte service

  • 26 November 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

20 november bij de T-mobile winkel in Dordrecht geweest om te verlengen. Hadden de telefoon die ik wilde niet op voorraad en was nog niet leverbaar dus moest besteld worden, prima. Meneer in de winkel klikt rustig vanalles door zonder informatie te controleren. Bleek dus dat mijn oude adres nog stond ingevuld. Hier kom ik achter als de bestelling geplaatst is. Ik geef dit aan aan meneer, hij zegt: dat maakt niet uit, als je de track&trace krijgt kan je het leveradres aanpassen. Zonder dus überhaupt ook mijn gegevens meteen aan te passen in hun systeem. Krijg ik gister de track&trace, kan je dat adres dus helemaal niet aanpassen. Eerste mevrouw aan de telefoon van de klantenservice probeert me te helpen maar hangt halverwege opeens op. Tweede meneer van de klantenservice vond het niet zo'n probleem en ik moest maar afwachten. Met de boodschap: PostNL mag niet afleveren zonder jouw handtekening. Maar we kennen inmiddels allemaal PostNL wel, die bezorgers doen daar niet zo moeilijk over. Nou dat kon niet, zei meneer. Dat was het einde van dat gesprek. Persoon die op mijn oude adres woont is mijn ex waar ik nou niet bepaald goed mee ben, dus je kan begrijpen dat ik weinig zin heb om dit met hem te regelen. Dus nu moet ik maar afwachten wat PostNL straks met mijn dure nieuwe telefoon gaat doen en vervolgens ook maar weer afwachten hoe en wanneer ik dan wél mijn nieuwe telefoon ga krijgen. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kleinkroontje 

Ik verwacht dat het goed gaat komen met je bestelling, maar als je wil kan ik ook de status van je bestelling voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Graag ook je bestelnummer dan kijk ik met je mee.

Reageer