slechte service/ besteling niet ontvangen

  • 24 November 2022
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Een toestel besteld en niet ontvangen?

Hoe gaat T-Mibile dat onderzoeken? Hieronder  wat ik denk:

Heb je een buitenlandse achternaam? Ja? Eerste vermoeding is fraude. Je liegt.

wat gaan ze doen? 3 weken lang onderzoen en overaal contact maken of de toestel geactiveerd is (behalve bij PostNL). Zelfs bij alle geheime diensten denk ik :D.

Conclusie (na 3 weken hard onderzoeken) is Nee. De telefoon is niet gebruikt! En nu?

Even met PostNL contact maken, misschien heeft de klant gelijk en de telefoon niet bezorg is. 

Weer paar weken wachten. De klant heeft hier last van en niet T-Mibile.

 

 

 


4 reacties

Zelfde verhaal hier. Is inmiddels zo goed als een maand geleden dat mijn toestel bezorgd had moeten worden. Geen status updates je moet iedere keer zelf contact zoeken en dan kunnen ze je eigenlijk niks melden. Wij als klant zijn hier de dupe van. 

Reputatie 5

Hoi @Ershad,

Ik kan je verzekeren dat dat absoluut niet het uitgangspunt is. Heb je hierover al contact gehad met ons en is daarin gecommuniceerd wat de vervolgstap is? Afgaande op mijn eigen ervaringen vermoed ik dat er vanuit ons contact is gezocht met de koeriersdienst. Mogelijk wordt dan het pakketje gevonden. Ik heb geen enkele twijfel dat er een mooie oplossing volgt. Ik kan me voorstellen dat je het liever vandaag dan morgen gerealiseerd ziet worden. 

Beste Mitch @T-mobiel 

Het is wat het is. Ik deel aalleen maar mijn eigen ervaring. Een mooie oplossing was het bezorgen van een nieuwe telefoon bij mij thuis. Het is heel makkelijk te controleren of ik de telefoon heb ontvangen of niet ( zelfs staat in de app van @PostNL). Maar wat het niet belangrijk is, is de klant NA zijn/haar bestelling (en betaling).

Met z’n selecte servies moet ik zeker geen mooie oplossing verwachten.

Beste (toekomstige) klant let op:

Gewoon onder de naam van Jan/Jantje bestellen als je geen risico wilt lopen. 

 

Het is een rare situatie, alleen als T-Mobile een zending overdraagd is de verantwoording bij PostNL van de goederen en is T-Mobile nog steeds het aanspreekpunt bij PostNL als er iets mis gaat en dan gaat de Postwet gelden bij melding van vermissing.

 

PostNL moet dan een intern onderzoek gaan doen en heeft hier 28 dagen voor, op dat moment kan T-Mobile ook weinig doen het kan namelijk zo zijn dat men in een hoekje het pakje vind en dit dan alsnog naar jou toe stuurt, je zou er dan 2 kunnen ontvangen, dit heeft niks met afkomst te maken, ik heb het ook jaren terug meegemaakt en bestel dus nooit meer dit soort zaken online waar een abonnement aan vast zit, je leert er vanzelf van, als je even het WWW afspeurt naar dit soort zaken kom je er ook genoeg tegen die Jantje heten.

Reageer