Beantwoord

Status nieuw abonnement niet zichtbaar

  • 17 September 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Vorige week zaterdag heb ik de nieuwe iPhone 14 pro met een nieuw abonnement besteld. Ik heb geen sms ontvangen, wel mail en zo is hij dus vandaag door Post NL geleverd.

Mijn huidige abonnement loopt af op 29-10-2022 en dat zou betekenen dat het nieuwe abonnement zou in moeten gaan op 30-10-2022. Echter staat er dat mijn nieuwe abonnement in gaat op 08-01-2023 en dat vind ik heel vreemd. Al jaren verleng ik om de twee jaar en koop ik er een nieuw toestel bij. Nooit eerder zoiets zien staan.

Ook blijft de app maar aangeven dat ik kan verlengen. Ben ik gewoon veel te vlot en de app/administratie van T-mobile veel te traag of is er daadwerkelijk iets mis?

icon

Beste antwoord door Ciedric 18 September 2022, 13:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

De geautomatiseerde administratie had blijkbaar eventjes nodig, inmiddels zie ik mijn nieuwe abonnement staan. Het kopje ‘Yes je kunt verlengen’ negeer ik maar 😜

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Ciedric

Wat fijn om te lezen dat het nieuwe abonnement er inmiddels instaat! Ik wens je alvast heel veel plezier toe. Mocht er nog iets zijn, let me know, of maak een nieuw topic aan. Ik wens je een fijne week toe!

Reageer