Beantwoord

Stay connected leverancier PostNL bezorger

  • 1 February 2022
  • 11 reacties
  • 3675 Bekeken

Ik heb mijn contract verlengd vorige maand december met nieuwe toestel, gelijk na een week heb ik een e mail van post nl met tijdstip and dag van bezorgen maar staat bij de e- mail leverancier is stay connected, wie zijn stay coneccted? ik heb geen idee daarbij later op de dag van bezorgen . Ik heb een e-mail ontvangen van PostNL waar in staat dat ze de telefoon op 31/12/2021 op mijn adres hebben geleverd met een handtekening die ik niet ken, het vreemde was dat ze zeggen dat we het hebben geleverd, maar ik was gewoon thuis en niemand heeft aangebeld op die dag nu zijn we een maand verder en ik heb mijn telefoon nog steeds niet binnen gekregen en bel ook elke dag naar t mobiel en hun antwoord is steeds hetzelfde sorry we zijn nog bezig met een onderzoek. terwijl dit hun eigen fout en verantwoordelijkheid is om zulke soort pakketten met legitimatiebewijs en handtekening van die ontvanger te moeten ondertekenen: Laatste update was vandaag om nog 5 werk dagen te wachten om verder te onderzoeken. Wat ik mezelf afvraag als deze vijf dagen voorbij zijn en ze de telefoon niet kunnen vinden, wat gebeurt er dan? Ik wil een oplossing zsm.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 February 2022, 10:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Sinds 6 december 2021 bezorgt T-Mobile via PostNL en zie je Stay Connected staan.

@Hajar ( werkzaam bij T-Mobile ); heeft vorige maand al eens gereageerd op een zelfde vraag in het volgende topic;

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Heb je een klacht aangemaakt via deze website?

Het fysiek aanraken van apparatuur door de ontvanger wordt i.v.m. Covid niet toegestaan. De postbode tekent bij overdracht. Maar dat introduceert wel een aparte discussie met zo'n postbode door zijn leidinggevende.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @miso13 

Wat jammer dat je zo’n ervaring hebt gehad. Oprechte excuses daarvoor, want dit is absoluut niet de normale gang van zaken bij ons. Het onderzoek loopt nog en ik verwacht dat je zo snel mogelijkheid meer duidelijkheid gaat krijgen.

.

Reputatie 7
Badge +14

@SanDee  wil je iets zeggen of ben je om een duistere reden een het bumpen (tegen de Community regels) Wat gaat er mis?

@CrisTien ik had wat gepost, maar het was niet meer van toepassing. Wist niet hoe ik het kon verwijderen en dus had ik maar de tekst weggehaald. Dus nee geen duistere reden. Misschien kan je mij laten weten hoe ik mijn reactie weer kan verwijderen? Dank alvast.

Reputatie 7
Badge +14

@SanDee  Geen zorgen ik snap het nu, ik zag al eerder een leeg onderwerp dus vroeg mij af wat er aan de hand was.

Als de moderators het nodig vinden halen ze het weg. 
Fijne avond


sorry ​​​​​​@miso13 We gaan weer verder met jouw onderwerp!

Reputatie 7
Badge +14

@miso13 Wat voor telefoon was het?

iPhone 13 pro

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @miso13 

Dat is echt balen met zo'n duur toestel, hopen dat het goed komt.

Dan prefereer ik liever een AMP koerier die hem enkel aan de contractant overhandigd.

Ik had gisteren een pakket ontvangen en in de app stond hetzelfde, laatste 3 cijfers van ID doorgeven maar de bezorger gaf het pakket gewoon zonder iets te zeggen. Die bezorgers houden zich daar niet aan.

Een pakket die ondertekent dient te worden voor ontvangst kan ook gewoon bij de buren worden afgegeven 🤷🏽‍♂️

Reputatie 7
Badge +14

Tja, en dan krijg je weer klanten die het niet leuk vinden dat ze door capaciteits problemen een aantal weken moet wachten op AMP. Toch zijn de ervaringen met postNL best goed, retailers gebruiken eigenlijk voor 100% van hun leveringen dat logistieke kanaal.