Beantwoord

Stay connected/PostNL leverancier van T-Mobile

  • 30 December 2021
  • 10 reacties
  • 25927 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo een vraagje?

 

ik krijg een mail van stay connected dat ze een pakket komen afleveren. Het enige wat ik kan bedenken wat dan zou zijn zou mijn telefoon zijn. Moet er ook voor tekenen enz. 
 

weet iemand of stay connected dit doet? Want ik dacht zelf dat je eerst een afspraak moest inplannen. Dus snap het niet helemaal meer! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 31 December 2021, 09:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bovn 

Voor een bezorging komt AMP, Stay connected bezorgt niet voor T-Mobile. Mogelijk zijn het oplichters als ze aangeven namens T-Mobile te komen.

Oké ja vind het echt raar moet ook tekenen en alles en het enige waar ik iets heb besteld voor te tekenen is bij t mobile 

@Waqqas net met Tmobile gebeld die hebben de track en trace nagekeken, het is toch echt mijn nieuwe telefoon. Ben ik natuurlijk heel blij mee haha. Maar het bedrijf is op internet niet te vinden. Dus het leek echt niet te kloppen. 
 

dankjewel in ieder geval voor je snelle reactie gisteren. Wel apart dat ik nu geen afspraak hoef in te plannen, en voor mijn Watch wel en dat die wel komt via AMP. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bovn 

Wij doen sinds december ook bezorgingen via PostNL en in jouw geval wordt je bestelling bezorgd door PostNL en dan zie je Stay Connected staan. Dit is sinds 6 december gewijzigd dus ik snap de verwarring. Maar geen zorgen het gaat om je toestelbestelling. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel en een fijne jaarwisseling!

@Hajar 

 

dankjewel voor je reactie, is het heel stom om te zeggen dat ik er best spanningen van heb dat post nl mijn nieuwe dure telefoon bezorgd? Je ziet soms hoe ze met pakketjes omgaan. En er mee gooien. 
 

en ik snap niet zo goed waarom de Watch via amp gaat en dan de telefoon die duurder is veel duurder via post nl? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bovn 

Vanwege de drukte maken we gebruiken van de bezorgdiensten AMP en PostNL. Ik verwacht dat het helemaal goed gaat met je bezorging en dat je snel kan genieten van je nieuwe toestel. 

@Hajar 

 

dit was dus een grote aanfluiting!! Gelukkig werkt de telefoon. Maar er werd aangebeld wij wonen in een appartementen complex. Daar heeft post NL het pakketje onder aan de trap gelaten deur open gelaten en is weggereden!! Naja ik weet niet maar er mag wel wat zuiniger mee om worden gegaan! Wij wonen helemaal boven in. Moest met de trap naar beneden en had geluk dat mijn pakketje er überhaupt nog stond! 

Reputatie 7

Hi @Bovn,

Gelukkig heb je jouw pakketje nog wel op kunnen pikken voor iemand anders dit deed! 

Klachten over de levering van jouw pakketje kun je direct via PostNL doen en dit kan via deze website. Voor nu in ieder geval wel veel plezier met jouw nieuwe telefoon en als je nog vragen hebt dan horen we het graag van je.

Ik heb hetzelfde problemen gehad leverancier was stay coneccted. Ik heb een e-mail ontvangen van PostNL waar in staat dat ze de telefoon op 31/12/2021 op mijn adres hebben geleverd met een handtekening die ik niet ken, het vreemde was dat ze zeggen dat we het hebben geleverd, maar ik was gewoon thuis en niemand heeft aangebeld op die dag nu zijn we een maand verder en ik heb mijn telefoon nog steeds niet binnen gekregen en bel ook elke naar t mobiel en hun antwoord is steeds hetzelfde sorry we zijn nog bezig met een onderzoek. terwijl dit hun eigen fout en verantwoordelijkheid is om zulke soort pakketten met legitimatiebewijs en handtekening van die ontvanger te moeten ondertekenen: Laatste update was vandaag om nog 5 werk dagen te wachten om verder te onderzoeken. Wat ik mezelf afvraag als deze vijf dagen voorbij zijn en ze de telefoon niet kunnen vinden, wat gebeurt er dan? Ik wil een oplossing zsm.

PostNL zou bij mij afgelopen zaterdag ( 2-4-2022) mijn telefoon af hebben moeten leveren ( Stay Connected), echter een niet thuis melding ontvangen en pakket zou volgende dag bij pakketpunt bezorgd worden. 

Maandag 4-4 : Bezorgmoment niet gehaald
Dinsdag   5-4:  Bezorgmoment niet gehaald
Woensdag 6-4:Bezorgmoment niet gehaald
Donderdag 7-4: Bezorgmoment niet gehaald

Woensdag 6-4 contact gehad met PostNL, zou woensdag en anders vandaag ( 7-4) bezorgd worden, maar volgende de medewerker van de klantendienst moet ik de klacht eigenlijk indienen bij de verzender….. Ik weet alleen niet hoe Stay Connected te bereiken? Kan iemand mij daar aan helpen? 

Ik heb er namelijk geen vertrouwen in dat mijn telefoon bezorgd gaat worden. Ik kan het pakketpunt vanuit huis zien en heb meerdere keren een PostNL bus bij de locatie zien staan, maar mijn pakket zit daar blijkbaar niet bij.