Beantwoord

Storing met verlengen abonnement?

  • 27 July 2022
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

  • is een King Poster
  • 31 reacties

Is er een storing in het verleng systeem? Ik probeer mijn mobiel abonnement te verlengen maar krijg telkens de melding dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald wanneer ik wil doorgaan met de bestelling.

Al op meerdere platformen en browsers geprobeerd. Telkens dezelfde melding.

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 July 2022, 10:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Frez 

Op de website het abonnement samenstellen, onderaan kiezen voor ik wil verlengen, inloggen en doorgaan gaat prima en ik zie dezelfde pagina als jou met mijn gegevens alvast ingevuld. kun je het eens op deze manier proberen?

@Frez

Op de website het abonnement samenstellen, onderaan kiezen voor ik wil verlengen, inloggen en doorgaan gaat prima en ik zie dezelfde pagina als jou met mijn gegevens alvast ingevuld. kun je het eens op deze manier proberen?

Het heeft gewerkt....dankjewel voor je moeite. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Frez 

Via waar probeer je te verlengen en bij welke stap krijg je die melding?

Als ik via de website een abonnement kies en klik op ik wil verlengen dan moet ik inloggen en dat gaat prima, via de app kan je ook kiezen voor verlengen en dat gaat ook prima.

Verlengen kan vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract of bij een sim only al na 30 1 maand toestelflexibiliteit).

Hallo @Frez 

Via waar probeer je te verlengen en bij welke stap krijg je die melding?

Als ik via de website een abonnement kies en klik op ik wil verlengen dan moet ik inloggen en dat gaat prima, via de app kan je ook kiezen voor verlengen en dat gaat ook prima.

Verlengen kan vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract of bij een sim only al na 30 1 maand toestelflexibiliteit).

Ik kan definitief verlengen. Ik heb zelfs de sms al gekregen.

Ik log in en zie dat ik kan verlengen. Ik kies met gewenst abonnement met toestel en verzekering en klik op volgende. Daarna ga ik naar mijn persoonsgegevens en deze kloppen allemaal. Daarna klik ik op verder met bestellen en dan komt de foutmelding.

Ik heb dit zowel via de pc als via de telefoon.