Beantwoord

Telefoon geweigerd maar staat afgeleverd

  • 19 September 2022
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Ik heb mijn verlenging en telefoon geannuleerd nog dezelfde avond dat ik hem had aangevraagd. Ik heb later de telefoon die via Stay Connected verstuurd was moeten ophalen bij de buren (pakket was niet bij mijj bezorgd!) en alsnog geweigerd door hem terug te geven aan de postbode die hier altijd komt (bekende inmiddels) . Er staat echter nog steeds dat de telefoon bezorgd is en ook T Mobile heeft de verlenging en gegevens nog steeds staan. Het is nu al 2 weken geleden! Hoe lang gaat het nog duren?? Ik wil wel een nieuwe verlenging (met andere tel die ik eerst had) maar dan moet dit eerst geregeld zijn.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 September 2022, 13:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag! 

 

Excuus voor de late reactie, het is momenteel erg druk. Heel begrijpelijk dat je een nieuwe verlenging wilt. Goed dat je dit aangeeft en ik zoek dit graag voor je uit. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik de status van je bestelling na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer