Beantwoord

Toestel niet ontvangen

  • 14 June 2022
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

Afgelopen week heb ik bij jullie in de winkel in Amsterdam mijn abonnement verlengd met een nieuwe toestel. De aanbetaling heb Ik in de winkel al gedaan.  Dezelfde dag kreeg ik al een track & trace van postNL. Hij zou op 10 juli tussen 13-15 bezorgd worden. Om 13:05 kreeg ik een mail met dat mijn pakket bezorgd is. Toen heb ik afgewacht, maar niemand is langsgekomen. De volgende dag heb ik contact opgenomen met postNL. Zij hebben gezegd dat dit een fout zou zijn van de bezorger en dat het waarschijnlijk binnen twee dagen geleverd zal worden en anders dat ik contact moest opnemen met stay connected. Ondertussen zijn we drie dagen verder en ik heb nog niks ontvangen..

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 15 June 2022, 10:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ozzysavas 

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Wij kunnen niet inzien waar je toestel op dit moment is, dus je kan het beste weer contact opnemen met Stay Connected of PostNL. Dan kunnen ze je direct vertellen wanneer het toestel bezorgd wordt. 

Ik hoop je je toestel snel thuis ontvangt en dat je ervan kan genieten!