Beantwoord

Toestel niet traceerbaar

  • 9 February 2022
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 17 reacties

Ik heb vanwege de beëindiging van een Recycle Deal m’n telefoon netjes opgestuurd naar het door T-Mobile aangegeven adres in Duitsland. Ik heb via de site van T-Mobile ook het verzendlabel uitgeprint omdat T-Mobile de verzendkosten betaald...maar het pakketje staat al 3 weken op “Delay” en niemand weet waar het is. Om nu een onderzoek op te starten bij UPS moet T-Mobile aangeven dat ze een onderzoek hiernaar willen opstarten (het kan niet gekker)...UPS maakt m’n pakketje zoek en ik moet hemel en aarde bewegen om T-Mobile zover te krijgen om een onderzoek hiernaar aan te vragen. Het pakket moet voor 13-02-2022 in Duitsland gearriveerd zijn anders moet ik T-Mobile €288,- betalen voor iets wat ik niet meer heb. Ik heb al een betalingsregeling getroffen, maar dit is toch van de gekke...ik heb voor 100% aan m’n afspraak voldaan, een derde partij maakt het zoek en ik moet betalen….

Hier ben ik dus na drie dagen !!!! heen en weer klooien met jan en alleman achter gekomen...hurrey...knap werk hoor UPS, zei dat dan direct.

 

Waar moet ik naar toe om dit voor elkaar te gaan krijgen? Ik ben er een beetje moe van.

icon

Beste antwoord door soepkip67 9 February 2022, 15:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ronvm ,

Zou je het bij 1 topic willen houden? Dit is zoals de huisregels voorschrijven. Huisregels

De vraag is al gedeeltelijk in je eigen topic beantwoord:

 

Graag in dat topic verder gaan, dit is voor iedereen duidelijker. Ik weet dat je daar een antwoord hebt gekregen wat je niet echt wilde.

Oké gooi maar weg, het gaat om €288,- wat ik moet betalen aan T-Mobile omdat m’n pakketje zoek is gemaakt bij UPS … ik denk dat jij hetzelfde zou doen omdat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Ik probeer alle soorten van hulp te krijgen omdat ik dit zo oneerlijk vind. Ik loop overal tegen aan en niemand wil me maar voor 1% helpen. Iedereen weet ineens van niks en stuur me naar een ander. 
 

UPS maakt het pakket zoek en ik ben de Sjaak terwijl ik aan alle voorschriften voldaan heb. Probeer liever mee te denken dan alleen maar aan regeltjes …sorry hoor, dit is echt niet persoonlijk maar ik word er gestoord van. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ronvm ,

Ik kan je frustratie best begrijpen en ik heb het helemaal niet gehad over het weggooien van €288,-. Want dat is namelijk geen kattenpis(om het zo maar even te zeggen). Wat ik wel probeer is om de discussie centraal te houden. Dit is ook in het belang voor een duidelijke en goede afhandeling.

Wat ik wel waardeer is, dat je net alweer een reactie in jouw eigen topic geplaatst hebt. Nu is het helaas weer even afwachten totdat een moderator hierop gaat reageren.


 

Nee, ik bedoelde gooi die berichten maar weg. Ik sta met m’n rug tegen de muur en kom beslist niet verder...ik ben al drie dagen bezig!

Reputatie 7
Badge +7

@ronvm ,

Er is net weer een reactie in je eerste topic geplaatst. Daar staat toch misschien positief nieuws in.:wink:

Ik bedoelde het zeer zeker niet persoonlijk hoor als dat zo overkwam, excuus vanaf deze kant. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ronvm ,

Ik heb het zeker niet persoonlijk opgevat. Die excuses zijn echt niet nodig, je hebt geen onvertogen woord gebruikt , je uitte alleen je gevoel van onmacht. Mijn reactie was alleen om de discussie centraal op 1 plek te houden. Jouw reactie kon ik me heel goed voorstellen.

Nu hopen dat het naar tevredenheid opgelost gaat worden. Daar heb ik trouwens wel het volste vertrouwen in.

Dank je wel voor je begrip. Ik hoop op een goede oplossing maar het vertrouwen daarop is bij mij nog ver weg.