Beantwoord

Unlimited Entertainment niet beschikbaar bij verlenging?

  • 9 February 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 2

Ik vermoed dat dit wel het juiste subforum is, aangezien ik een bestelling wil plaatsen, zo niet, verschuif hem maar.

Met de aankondiging van de S22 Ultra, had ik zoiets van ja, die wil ik wel voor mijn verlenging.

Op dit moment heb ik het Unlimited Entertainment abbo lopen, en ben hier ook zeker tevreden mee.

Echter als ik wil gaan verlengen, moet ik constateren dat ik hier niet voor kan kiezen… Bij een nieuwe bestelling zou dit wel kunnen, maar vanaf het moment dat ik ingelogd ben, kan dit dus helemaal niet (zie ik afbeelding).

Ik vermoed dat dit een bug is op de site, maar zouden jullie hier even naar kunnen kijken?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 February 2022, 23:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KeiichiroNL 

Is je huidige contractperiode al afgelopen of nog niet?

Een alternatief is unlimited nemen en achteraf via bundel wijzigen voor de entertainment bundel kiezen, dit werkt wel.

Reputatie 2

Hey Waqqas,

Het huidige contract loopt nog, en nee ik ga niet met een andere bundel afsluiten, dit omdat Netflix dan weer automatisch gaat afschrijven, en nog wel eens moeilijk wilt doen met geld (lees, de resterende maand) terug storten op het moment dat ik weer switch naar unlimited entertainment.

Afgezien van dat is het gewoon raar dat je niet voor deze bundel kan kiezen als je gaat verlengen.

Overigens heb ik opgemerkt dat dit niet alleen geld voor de S22, maar bij andere telefoons deze optie ook niet bestaat.

Simpelweg, zodrag ik ingelogd ben op mijn account, kan ik voor een nieuwe abonnement (ook een extra abonnement met nieuw nummer) niet meer kiezen voor de Unlimited entertainment bundel. Het lijkt mij dat dit niet de bedoeling is.

Reputatie 7
Badge +14

Probeer dan eens de klantenservice te bellen en telefonisch je verlenging met Unlimted entertaintment bundel aan te schaffen. De bevestiging komt per email en in je my.t-mobile omgeving, dus je houdt controle dat het goed gaat.