News

Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

  • 3 November 2021
  • 95 reacties
  • 18103 Bekeken
Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

Goedemiddag allemaal,

Wellicht had je het topic al gezien over de maatregelen in onze winkels die wij hebben besloten te treffen.

Voor jouw en onze veiligheid hebben we besloten alle smartphones uit onze winkels te halen. Je kunt je bestelling op dit moment dus niet in de shop ophalen, deze zal bij je thuis worden bezorgd.

Hoe werkt dat precies?

In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden. 

Zodra je bestelde toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail waarin je een voorkeur voor leverdatum en tijdstip kunt aangeven.

Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten. De levertijd voor je toestel blijft onveranderd.

Alvast veel plezier met je bestelling en bedankt voor je begrip!

 

Mocht je nog vragen hebben dan kun je in dit topic een reactie achterlaten, we zullen deze dan zo spoedig mogelijk oppakken!

 

Aanvullend bericht: Reacties die niet over deze verandering gaan, maar over de levertijden van de iPhones worden verplaatst naar het relevante topic. In dit topic vind je alle levertijdentopics van de nieuwe iPhone.


95 reacties

Reputatie 1

Ik heb op 27-9 mijn Iphone 13 pro max besteld & zou hem afhalen in de winkel. Dit omdat ik €400 bij wil betalen en mn sim only eerder open breek om naar een abonnement met toestel te gaan. Hoe gaat dit precies in zijn werking dan

Reputatie 7

@Cornegeuze 

Dit zal op dezelfde manier verlopen als in de winkel, alleen betaal je de eenmalige bijbetaling nu aan de deur bij de koerier in plaats van aan de kassa in de winkel. Ook de details van je verlenging en bijbehorende contract zullen worden overgenomen, dus ook daar verandert verder niets aan.

Het gaat puur om het wijzigen van het ophalen in de winkel naar bezorging aan de deur.

Reputatie 1

@Cornegeuze

Dit zal op dezelfde manier verlopen als in de winkel, alleen betaal je de eenmalige bijbetaling nu aan de deur bij de koerier in plaats van aan de kassa in de winkel. Ook de details van je verlenging en bijbehorende contract zullen worden overgenomen, dus ook daar verandert verder niets aan.

Het gaat puur om het wijzigen van het ophalen in de winkel naar bezorging aan de deur.

Hoi David, 

 

Dank voor de reactie. Daarnaast wou ik mijn iphone ook met recycle deal. Kan ik dit ook bij de courier aangeven of moet dat ergens anders?

Begrijpelijk dat het op deze manier wordt opgelost. Al erg genoeg voor jullie en de medewerkers.

ik zou m’n nieuwe iPhone ook afhalen in de winkel en ben de levertijd helaas al voorbij. Hopelijk zorgt dit niet opnieuw voor té veel vertraging en mag ik ‘m snel in ontvangst nemen :)

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

Wellicht had je het topic al gezien over de maatregelen in onze winkels die wij hebben besloten te treffen.

Voor jouw en onze veiligheid hebben we besloten alle smartphones uit onze winkels te halen. Je kunt je bestelling op dit moment dus niet in de shop ophalen, deze zal bij je thuis worden bezorgd.

Hoe werkt dat precies?

In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden. 

Zodra je bestelde toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail waarin je een voorkeur voor leverdatum en tijdstip kunt aangeven.

Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten. De levertijd voor je toestel blijft onveranderd.

Alvast veel plezier met je bestelling en bedankt voor je begrip!

 

Mocht je nog vragen hebben dan kun je in dit topic een reactie achterlaten, we zullen deze dan zo spoedig mogelijk oppakken!

Hi @David,

“In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden.”

Hoe gaat dit dan precies in zijn werk? Waarom dan alsnog een automatische mail met de melding dat de order gecanceld is en waarom direct een nieuwe bestelling maken?

Ook ik wacht nu al 5 weken op mijn order en ben door T-mobile meerdere keren (nadat ik mijn contract verlengd heb in de winkel) benaderd dat ik mag verlengen, terwijl ik dus op 29-09 al in de shop verlengd heb(?!) Er gaat dus iets langs elkaar heen qua communicatie?

Ik struikel een beetje over de woorden geannuleerd en nieuwe bestelling…..

Ter info:

Ik heb de Iphone 13 Pro Max 256GB, Sierra Blue op 29-09 in de T-Mobile shop besteld, dus ik moet ervan uit kunnen gaan dat ik het toestel uiterlijk volgende week binnen moet krijgen?

Reputatie 7

@Cornegeuze 

Ook de Recycle Deal is een onderdeel van het contract wat je hebt afgesloten, dus ook dat wordt gewoon meegenomen in de omzetting en daar hoef je verder niets voor te doen.

@N.ikki 

Dankjewel voor het begrip, het is niet leuk of makkelijk, maar het is op het moment niet anders jammer genoeg!

@mikeymaik 

Het hele proces is geautomatiseerd en het annuleren triggert een automatisch bericht, dat kunnen we niet tegenhouden. De nieuwe bestelling is eigenlijk gewoon een vervanging van de bestelling die je in de winkel zou ophalen en daar is verder niets nieuw aan. Op die manier houden we ook de (eventuele) wachtrijen intact.

De verwachte levertijden blijven hetzelfde als voor deze wijziging en zijn terug te vinden in de levertijdentopics.

Reputatie 1

@David 

hi David, does it mean when my pick order is cancelled, I don’t have to queue again for the new order right? Will I receive an email for the new order confirmation as well??

Reputatie 7

@Siuii 

That is correct, we’re keeping the same queue and you’ll receive a new confirmation for your order. When your order is ready to be shipped you’ll receive a message to make an appointment to have your phone delivered. 

Reputatie 1

@Siuii

That is correct, we’re keeping the same queue and you’ll receive a new confirmation for your order. When your order is ready to be shipped you’ll receive a message to make an appointment to have your phone delivered. 

@David 
May I know when will this action start? I still haven’t received any cancellation and new order confirmation, means it will take again more days? My order already has passed 5 weeks as indicated on the levertijd table. How much longer do we wait?

Hi,

wat gek zeg. Mijn partner heeft recent nog zijn nieuwe iphone pro max in de winkel mogen ophalen.

ik wil wel graag weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Heb hem op 18.10.2021 geplaatst bij de tmobile shop in rotterdam. Iphone 13 Pro max 126 gb Goud. Snap niks van die levertijd tabel. 

kan jij mij informeren waar ik vanuit kan gaan? :) 

is aan huis leveren sneller dan in de winkel ophalen of komt het op het zelfde neer.

 

Groetjes,

Sinem

Hi

I ordered a galaxy S21 ultra 256GB on 27th October. Now I received an SMS in which it is stated that I cannot pick up my order from the shop, and I will receive an email for home delivery. On the other hand, the deadline for ordering a galaxy buds2 for free is 7th November. In this way, I will miss this promotion to order galaxy buds2 for free

Reputatie 7

@Siuii 

If I’m correct you should have received a text message by now. As I stated before the queue stays the same, so the timing of the text doesn’t really matter in this case.

@Sienn 

Het ligt er een beetje aan hoe recent recent is, want we zijn hier pas kort geleden mee begonnen. De eerste winkels waren eind vorige week aan de beurt en daarna volgden de andere winkels. 

De iPhone die jij wilt bestellen heeft een verwachte levertijd van 4 tot 6 weken, dus dat kan voor jouw bestelling nog tot begin december duren alvorens deze geleverd kan worden (en dit is ook onder voorbehoud). Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates en vragen over jouw iPhone kun je ook daar stellen.

@Mohammad327 

You purchased your Samsung on the 27th of October, so that is within the term in which the device should be bought to be able to participate in this promotion. The request should be filed before December 6th, so you still have over a month. On this page you can find additional information on your promotion.

Hi, en als ik niet thuis ben tijdens aflevering en de weken daarna? Moet ik dan opnieuw bestellen?

Geachte meneer/mevrouw,

Ben nu al ruim 5 weken aan het wachten op mijn iPhone 13. Het zou tussen de 2/3 weken duren. Heb ook geen berichtje niks ontvangen. Vind dit erg slecht. Dat iets langer kan duren is al niet leuk, maar een bericht hierover is het minste wat er gedaan zou kunnen worden. Vandaag gebeld en dan wordt er gezegd ja kan het met zien denk deze week. Hier heb je dan als klant eigenlijk ook niks aan. 
 

Graag een antwoord hoe lang dit nog gaat duren

Reputatie 7

@Mabog

Bedoel je dat je je afvraagt wanneer ze langskomen of ben je voor langere tijd niet thuis? 

Je kunt zelf een afspraak maken wanneer jouw toestel op voorraad is en geleverd kan worden, de koeriers staan niet onaangekondigd voor de deur. Als je op reis of iets dergelijks bent en je krijgt een bericht van AMP dan heb je 7 dagen de tijd om een afspraak in te plannen, maar ik durf niet te zeggen hoe ver je deze in de toekomst in kunt plannen, dat ligt bij de koeriersdienst.

@DanielvanHees

Je kunt vragen over je iPhone 13 in het desbetreffende levertijdentopic stellen, dit topic gaat puur om de wijziging van de bestelling, niet over de levertijden van telefoons.

Heb zelf nog geen bericht gekregen dat het toestel al op voorraad is. Mij gaat het er meer op dat ik het een slechte service vind dat ik niks hoor als iets langer duurt en als je belt met de klantenservice hebben ze ook geen antwoord. 

Ik wil graag de gegevens van mijn telefoon overzetten op mijn nieuwe telefoon als die er is. Gaat de koerier daar dan op wachten want ik heb namelijk ook de recycle deal. Of kan ik mijn oude telefoon dan gewoon naar de winkel brengen als alles is overgezet. 

Reputatie 7

@DanielvanHees 

Ik begrijp dat het balen is dat je langer moet wachten op je nieuwe telefoon, hopelijk krijg je spoedig bericht!

@Peter1987 

Een begrijpelijke vraag! 

De koerier blijft inderdaad niet wachten tot je klaar bent, maar de winkels zijn nog wel open voor service, zoals Recycle Deal. Je kunt dus bij een winkel in de buurt langsgaan om de Recycle Deal af te ronden. Dit kan tot 21 dagen na einde van je abonnement.

“Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten.”

Wat is langer wachten? Word de volgorde van bestelling dus uitlevering toch gewijzigd hierdoor?

@Siuii

That is correct, we’re keeping the same queue and you’ll receive a new confirmation for your order. When your order is ready to be shipped you’ll receive a message to make an appointment to have your phone delivered. 

Hi David, hier geef je aan dat we naast de annulering ook bericht moeten krijgen over de bevestiging van de ‘nieuwe’ bestelling en dan uiteindelijk tot slot het bericht van AMP voor de bezorgafspraak krijgen. Ik heb de annulering dinsdag ontvangen maar tot op heden verder niets over de nieuwe bestelling. Dan gaat er toch iets mis lijkt mij?

Reputatie 7

@Tof 

Dit gaat bijvoorbeeld om de nieuwe iPhones, daar zijn langere levertijden voor de bestellingen. Deze klanten hoeven dus niet bang zijn dat ze achteraan hoeven te sluiten en de volgorde wordt dus niet gewijzigd., maar dit wordt “gekopieerd” zoals de wachtrij voorheen al was.

@Janinsh 

De annuleringsberichten worden automatisch en eerder verzonden en het bericht over de nieuwe bestelling ontvang je vanzelf. Daar gaat dus verder niets mis, maar dat kan wat langer op zich laten wachten.

 

Aanvullend bericht: Reacties die niet over deze verandering gaan, maar over de levertijden van de iPhones worden verplaatst naar het relevante topic. In dit topic vind je alle levertijdentopics van de nieuwe iPhone.

Ophalen bij winkel heeft mijn voorkeur vanwege werk. Maar als ik nu een specifieke tijdstip willen kiezen bij bezorgbedrijf kost me nog iets van €10, terwijl dat onverwachte is. Wordt het vergoed?

Reputatie 2

Tot op heden geen automatische mail ontvangen over annuleren bestaande order en nieuwe bestelling van toestel, terwijl ik nu al 5 weken na bestelling aan het wachten ben… 

@David wanneer kan ik het automatisch mailtje over de “nieuwe bestelling” verwachten?

dit brengt namelijk veel onzekerheid en onduidelijkheid met zich mee… in uiterst geval zou het tot volgende week woensdag duren (tot zover) aangezien mijn iPhone 13 pro max 256gb sierra blue op 29-09 2021 besteld was en die uiterlijke levertijd heeft?

het gaat mij nu dus echt om de communicatie hierover; dat er langere levertijden zijn heb ik alle begrip voor, dat er wijzigingen zijn van ophalen in de winkel (waar ik voor gekozen had bij plaatsen van bestelling) naar thuis bezorging zijn heb ik ook alle begrip voor.

maar dat ik nu als consument in het ongewisse gelaten wordt, vind ikzelf niet kunnen…

hey probleem is dat ik nu niet weet wat ik als richtlijn kan aanhouden wanneer mijn order thuis bezorgd wordt (uiterlijk woensdag 10-11 als ik van de tabel uit ga) maar heb tot nu toe niets ontvangen over bovenstaand nieuws

Reputatie 7

@Swl456 

De kosten voor het maken van een afspraak op een specifiek moment worden niet vergoed. Als het niet schikt om het toestel thuis te ontvangen binnen een tijdvak wat gratis is, kun je er ook voor kiezen om het toestel op een andere locatie te laten leveren, bijvoorbeeld op je werk. Dit kun je bij de koeriersdienst aangeven.

@mikeymaik 

Op dit moment heb ik geen specifiek moment waarop je de berichten zult ontvangen. Dit is ook afhankelijk van het moment waarop jouw order wordt geannuleerd en wanneer de nieuwe bestelling wordt ingelegd. Je ontvangt hier vanzelf bericht over, maar ik heb ook geen inzage of exacte info over wanneer dit precies gaat gebeuren.

Houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten, je weet nooit of de e-mail daar belandt. We doen er in ieder geval alles aan om het zo snel mogelijk voor iedereen duidelijk te hebben.

Reputatie 2

 

@mikeymaik

Op dit moment heb ik geen specifiek moment waarop je de berichten zult ontvangen. Dit is ook afhankelijk van het moment waarop jouw order wordt geannuleerd en wanneer de nieuwe bestelling wordt ingelegd. Je ontvangt hier vanzelf bericht over, maar ik heb ook geen inzage of exacte info over wanneer dit precies gaat gebeuren.

Houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten, je weet nooit of de e-mail daar belandt. We doen er in ieder geval alles aan om het zo snel mogelijk voor iedereen duidelijk te hebben.

@David aangezien er gecommuniceerd wordt dat mensen die een bestelling hebben geplaatst en voor ophalen in de winkel hebben gekozen niet achteraan de rij geplaatst worden, maar hun oorspronkelijke wachttijd behouden, moet er toch iets van een richtlijn zijn wanneer deze mensen een mail moeten kunnen verwachten?!

zoals ik al eerder gemeld heb; ik heb mijn iPhone 13 pro Max 256GB sierra blue op 29-09 besteld.

 

hoe kan het dan dat mensen die een iPhone op een later moment/data besteld hebben al wel die mail hebben gekregen? Of dat sommige mensen al een afspraak hebben kunnen maken voor een thuis bezorgd moment, terwijl de order op een latere datum besteld is?

nogmaals; begrip voor de situatie, maar qua communicatie laat het echt te wensen over.

Reageer