Sticky News

Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

  • 3 November 2021
  • 95 reacties
  • 15856 Bekeken
Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

Toon eerste reactie

95 reacties

Rare vraag wellicht, maar kan ik dan wel een orderbevestiging ontvangen van de nieuwe bestelling zodat ik die kan volgen?

 

Vraag 2 is wat de betaalmogelijkheden zijn bij de koerier. 

Verder begrijp ik deze beslissing wel. Overvallen zijn echt niet leuk en ik wens alle geraakte medewerkers veel sterkte.

Update for anyone who is interested:
Just got a call from the shop, making a new order for me then I received the cancellation email then the new order confirmation email.
You can pay for the phone (if you need) via a link in the email, otherwise you pay to AMP when they deliver the phone.

hallo, 

zaterdag 12 Februari besteld, produkt volgens T-Mobile op voorraad, afhalen in de winkel Zoetermeer uiterlijk morgen?

 

goedemiddag,

 

ik vind het jammer dat er niet wordt gereageerd op de laatste reactie.

Het is vandaag woensdag 16-2 en nog steeds geen sms dat het telefoontoestel klaar ligt

 

Andrea

Update for anyone who is interested:
Just got a call from the shop, making a new order for me then I received the cancellation email then the new order confirmation email.
You can pay for the phone (if you need) via a link in the email, otherwise you pay to AMP when they deliver the phone.

@Siuii 

What date did you order the phone in the first place? And what type of phone did you order?

Reputatie 7
Badge +17

Je zou in de winkel kunnen vragen op welke dagen de bestellingen bij hen worden geleverd. 

Update for anyone who is interested:
Just got a call from the shop, making a new order for me then I received the cancellation email then the new order confirmation email.
You can pay for the phone (if you need) via a link in the email, otherwise you pay to AMP when they deliver the phone.

@Siuii

What date did you order the phone in the first place? And what type of phone did you order?

I ordered 13 Pro Max 512GB Goud on 27 September.
Did you get any news?
I think it also depends on the shop staff when they have time to make the calls.. :/

Hi @Hans7 

De levertijden gelden vanaf je oorspronkelijke besteldatum. Op dit moment is het wat drukker bij AMP, omdat alle bestellingen nu zijn omgezet naar thuisbezorging. Je ontvangt een bericht van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik begrijp je keuze om in de winkel op te halen, maar die optie is nu echt niet meer mogelijk. Via AMP kan je niet betalen met een creditcard je kan namelijk alleen pinnen met je debitcard. Ik had je graag een andere oplossing geboden, hier heb ik ook naar gekeken, maar dit is de enige manier. Ik hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt. 

Hi Hajar,

is het niet mogelijk om vooraf te betalen met credit card. Dus voordat de AMP bezorger langskomt? Vanwege die extra bestelling kon ik wel via IDEAL (binnen 2 uur geloof ik) betalen, maar omdat ik in het buitenland zit momenteel en onderweg ben is dat lastig.

Dus zou ik als goede klant van T-Mobile (ik ben al meer dan 30 jaar klant bij jullie) de goede service waarderen als jullie kunnen regelen dat ik alsnog via credit card kan betalen. Ik heb geen zin om op extra (verzekerings)kosten gejaagd te worden, omdat jullie besloten hebben je leveringsstrategie aan te passen. Desnoods dat ik naar de winkel ga om vooraf te betalen. Hartelijk Dank bij voorbaat! 
Hans

Reputatie 7
Badge +20

@TRCMH 

Je ontvangt een bericht van de T-Mobile Shop collega’s zodra je toestel klaarligt in de shop. Wij kunnen je geen indicatie geven van wanneer dat zal zijn. Het is dus even afwachten op een bericht van ze. 

Reputatie 7
Badge +20

@mikeymaik 

De e-mail van de wijziging staat verder los van de besteldatum van de iPhone of een andere telefoon. Hopelijk ontvang je spoedig bericht van de wijziging.

@Aardappelsap99 

Vraag 1: Yes, je ontvangt een orderbevestiging wanneer jouw bestelling gewijzigd is.

Vraag 2: Aan de deur bij de koerier kun je betalen per pin, een andere wijze is bij AMP niet mogelijk. Zie ook de website van AMP om meer veelgestelde vragen beantwoord te zien.

om pissig van te worden, de TELEFOON winkel van T-Mobile in Zoetermeer heeft geen TELEFOON!! gelukkig hangt de klantenservice consequent op

 

zeer gefrustreerde klant

Update for anyone who is interested:
Just got a call from the shop, making a new order for me then I received the cancellation email then the new order confirmation email.
You can pay for the phone (if you need) via a link in the email, otherwise you pay to AMP when they deliver the phone.

@Siuii

What date did you order the phone in the first place? And what type of phone did you order?

I ordered 13 Pro Max 512GB Goud on 27 September.
Did you get any news?
I think it also depends on the shop staff when they have time to make the calls.. :/

Ordered the iPhone 13 Pro Max, 256GB, Sierra Blue on September 29th…..still no news or whatsoever

om pissig van te worden, de TELEFOON winkel van T-Mobile in Zoetermeer heeft geen TELEFOON!! gelukkig hangt de klantenservice consequent op

 

zeer gefrustreerde klant

helpt wel, mijn telefoon is binnen

Om 17.04 een mail gekregen van t-mobile; bedankt voor je bestelling, in de mail staat dat ik het resterende bedrag via een iDeal link kan overmaken (binnen 2 uur) of anders aan de koerier moet overmaken?

klopt dit @David ?

 

verder staat er dat AMP mij een mail zal sturen voor een leveringsafspraak, maar na een uur nog niets van hun ontvangen…?

loopt er nu iets door elkaar heen? Omdat er eerst een annulering mail en nieuwe bestelling zou moeten komen of klopt de inhoud van het mailtje?

Waarom wordt telkens mijn bericht verwijderd? Ik wacht al bijna 7 weken op mijn bestelling: iphone 13 pro max 128 gb. Dit is echt niet netjes. Ik heb geen update niks gekregen van jullie!

@David 

dag David, ik zag je bericht en ik heb op 04-11 om 13:16 de E-mail ontvangen. Ik heb op 06-10-2021 online de bestelling geplaatst met de keuze voor afhalen.

Een half uur na het ontvangen van de mail dat de bestelling is geannuleerd (de mail die jij beschrijft) werd ik door een medewerker vanuit de winkel gebeld (bij klantenservice bekend). Ik heb een nieuw rijbewijs en daarvan wilde de filiaalmedewerker mijn gegevens hebben. Ik ben daarop naar de vestiging gegaan en heb de gegevens verstrekt. Ook vroeg de medewerker of ik mijn bestelling via de betaallink in een nieuwe E-mail wilde betalen, want anders zou de bezorging langer op zich laten wachten. Echter, ik kan niet betalen via de link. Ik kom dan op een pagina waarop staat dat ik bij de bezorger moet betalen. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice. 
Daar hoorde ik dat de medewerker de bestelling heeft geannuleerd en opnieuw heeft geplaatst, maar nu op eigen naam! Hierdoor krijgt hij een premie over mijn bestelling! En het ergste, de besteldatum is nu aangepast naar 4 november. Dus ik mag door deze actie ook weer achteraan in de rij aansluiten. Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen! Ga er niet op in, want dan sta je weer achteraan in de rij. 
Klasse actie van deze medewerker, voor eigen gewin anderen duperen. Ben benieuwd wat T-Mobile van dit soort acties vindt.

Dag @David 

Vandaag kreeg ik een mail van T-mobile dat me bestelling geannuleerd was. Daarna kreeg ik geen mail dat mijn bestelling is aangemaakt of is gewijzigd, maar werd gebeld door de desbetreffende T-Mobile zaak waar ik eigenlijk mijn telefoon zou ophalen. Ze vroegen om mijn ID gegevens voor de AMP coureur en om een nieuwe bestelling te plaatsen. Er is dus een nieuwe bestelling geplaatst. Sta ik nu weer achteraan in de rij? Ik wacht al 4 weken en het zou zonde zijn als ik weer achteraan sta.

Met vriendelijke groet,

Wesley

Dag @David 

Vandaag kreeg ik een mail van T-mobile dat me bestelling geannuleerd was. Daarna kreeg ik geen mail dat mijn bestelling is aangemaakt of is gewijzigd, maar werd gebeld door de desbetreffende T-Mobile zaak waar ik eigenlijk mijn telefoon zou ophalen. Ze vroegen om mijn ID gegevens voor de AMP coureur en om een nieuwe bestelling te plaatsen. Er is dus een nieuwe bestelling geplaatst. Sta ik nu weer achteraan in de rij? Ik wacht al 4 weken en het zou zonde zijn als ik weer achteraan sta.

Met vriendelijke groet,

Wesley

Aanvullend bericht:

In m’n order bevestiging staat besteldatum: 4-11-2021. Terwijl mijn order al was bestelt op 09-10-2021…

ik heb een iphone 13 wit besteld op 28-10, maar wil toch voor een zwarte als ik het annuleer hoe lang moet ik dan wachten voor een zwarte. anders laat ik het gwn wit 

27 september heb ik de iPhone 13 pro max besteld en ik heb het mailtje ontvangen dat de bestelling is geannuleerd maar nu bijna 12 uur later geen ander mailtje of iemand van T-Mobile die mij heeft gecontacteerd en in mijn gegevens is niets over de bestelling terug te vinden alsof het nooit is besteld . Wat nu?

Mijn toestel lag sinds zaterdag middag klaar. Zondag middag werd ik gebeld dat ik alleen toen die dag het toestel nog op kon halen. Na contact met de klantenservice werd mij diezelfde week nog gegarandeerd dat ik later die week het toestel als nog op kon halen in de shop. Nu krijg ik vanmorgen bericht dat de telefoon toch bezorgd gaat worden en ik bericht krijg wanneer deze leverbaar is. Wat is dit nou weer? Ik zou komend weekend het toestel op gaan halen en dat kan dus weer niet. Oh en plus dat dus per vandaag mijn nieuwe abonnement in gaat?! Ik ga nu dus betalen voor iets wat ik nog niet heb… Ben het hier absoluut niet mee eens!!

Dag @David 

Vandaag kreeg ik een mail van T-mobile dat me bestelling geannuleerd was. Daarna kreeg ik geen mail dat mijn bestelling is aangemaakt of is gewijzigd, maar werd gebeld door de desbetreffende T-Mobile zaak waar ik eigenlijk mijn telefoon zou ophalen. Ze vroegen om mijn ID gegevens voor de AMP coureur en om een nieuwe bestelling te plaatsen. Er is dus een nieuwe bestelling geplaatst. Sta ik nu weer achteraan in de rij? Ik wacht al 4 weken en het zou zonde zijn als ik weer achteraan sta.

Met vriendelijke groet,

Wesley

Hi Wesley, toevallig mijn bericht boven jouw bericht gelezen? Ik heb hetzelfde meegemaakt en omdat ik niet via de link kon betalen, zoals gevraagd, heb ik de klantenservice gebeld. Daar hoorde ik dat de verkoper de verkoop op zijn eigen naam had gezet. Ik had via internet besteld. Waarschijnlijk gedaan vanwege de provisie die hij ervoor krijgt. Hoe dan ook, ik sta volgens klantenservice nu wel weer achteraan in de rij. Ik ben benieuwd of @David hierover iets kan zeggen. Mocht het verhaal van de klantenservice kloppen, dan is dit echt een hele verkeerde manier van werken binnen T-Mobile.

 

 

Hi allemaal,

Ik zie dat er nog steeds wat verwarring over de reden waarom de bestellingen in de winkel zijn omgezet naar thuisbezorging. Afgelopen week hebben we maatregelen genomen vanwege de overvallen in de verschillende winkels en dus is het niet meer mogelijk om je toestel in de winkel op te halen. Alle bestellingen in de winkel worden dus omgezet naar thuisbezorging, maar aan de details van je verlenging en bijbehorende contract verandert verder niets. Alles wordt overgenomen in de nieuwe bestelling. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van de annulering en nieuwe bestelling dan kan dat een deze dagen alsnog gebeuren. Houdt ook je spambox in de gaten. Als je nog geen e-mail van AMP hebt ontvangen dan betekent het dat je toestel nog niet op voorraad is en zul je moeten wachten totdat je toestel leverbaar is. In onze levertijden topics kun je de meest actuele levertijden vinden. We doen ook ons best om deze levertijden te halen. 

Voor de klanten die nu een nieuwe besteldatum zien dit is omdat er een nieuwe bestelling is geplaatst namens jullie, maar jullie levertijd geldt nog steeds vanaf je oorspronkelijke besteldatum. Dus als je bijvoorbeeld op 06-10-2021 hebt besteld dan geldt je levertijd vanaf die datum. Je kan de nieuwe besteldatum negeren.

We doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en hoop dat er nu meer duidelijkheid is. 

 

Hi Hajar,

De aanleiding hiervan is bij de meesten van ons wel bekend. Erg rottig dat een winkel uit veiligheid geen voorraden meer kan aanhouden! Ook de inhoud van bericht is duidelijk. 
In mijn geval, maar ook bij Wesley, lijkt het alsof een winkelmedewerker óók ons contract heeft geannuleerd. En direct daarna een nieuwe bestelling heeft geplaatst. Volgens een medewerker van de klantenservice zou de verkoop (en commissie) daarmee op zijn naam komen te staan en wij waarschijnlijk wel degelijk, door deze actie, achter in de rij moeten aansluiten. Kan jij hier iets op zeggen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hans7,

Bij jouw order is het niet meer mogelijk om dit bedrag vooraf, tijdens of achteraf te voldoen met een creditcard. De enige manier waarop het nu zou kunnen, zou zijn door de bestelling te annuleren en dan opnieuw te plaatsen. Je kunt dit in de winkel doen of via de webshop, dan heb je wel de mogelijkheid om de creditcard te gebruiken om de bestelling te betalen. Bij de betaling via de webshop heb je hier dan twee uur de tijd voor, anders wordt het weer via pinpas bij de koerier.

Wanneer je ervoor wilt kiezen om de bestelling te laten annuleren en opnieuw te plaatsen, dan kan ik de annulering voor je regelen. Houd er in dat geval wel rekening mee dat een eventuele levertijd van de iPhone opnieuw begint, aangezien het om een compleet nieuwe order gaat.

Hopelijk heb je zo in ieder geval alle relevante info, maar mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ro23 

Ook voor jullie geldt het oorspronkelijke besteldatum dus je toestel wordt geleverd vanaf je oorspronkelijke besteldatum. Je staat niet achteraan de rij en de nieuwe besteldatum kun je in dit geval negeren. 

Ik kreeg vorige week een telefoontje dat ik het toestel in de winkel op kon halen, echter zat ik in het buitenland. De dag erna gebeld dat het toestel teruggestuurd zou worden. Gister zag ik inderdaad mijn order geannuleerd en een nieuwe aangemaakt, echter de status zegt dat ie nog niet op voorraad is, terwijl mijn telefoon dus vorige week al bij de winkel lag. Hoe lang moet ik nu nog wachten, en waarop?

 

Reageer