News

Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis

  • 3 November 2021
  • 95 reacties
  • 18105 Bekeken
Van ophalen in de winkel, naar bezorging bij je thuis
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

Goedemiddag allemaal,

Wellicht had je het topic al gezien over de maatregelen in onze winkels die wij hebben besloten te treffen.

Voor jouw en onze veiligheid hebben we besloten alle smartphones uit onze winkels te halen. Je kunt je bestelling op dit moment dus niet in de shop ophalen, deze zal bij je thuis worden bezorgd.

Hoe werkt dat precies?

In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden. 

Zodra je bestelde toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail waarin je een voorkeur voor leverdatum en tijdstip kunt aangeven.

Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten. De levertijd voor je toestel blijft onveranderd.

Alvast veel plezier met je bestelling en bedankt voor je begrip!

 

Mocht je nog vragen hebben dan kun je in dit topic een reactie achterlaten, we zullen deze dan zo spoedig mogelijk oppakken!

 

Aanvullend bericht: Reacties die niet over deze verandering gaan, maar over de levertijden van de iPhones worden verplaatst naar het relevante topic. In dit topic vind je alle levertijdentopics van de nieuwe iPhone.


95 reacties

Reputatie 1

om pissig van te worden, de TELEFOON winkel van T-Mobile in Zoetermeer heeft geen TELEFOON!! gelukkig hangt de klantenservice consequent op

 

zeer gefrustreerde klant

helpt wel, mijn telefoon is binnen

Reputatie 1

om pissig van te worden, de TELEFOON winkel van T-Mobile in Zoetermeer heeft geen TELEFOON!! gelukkig hangt de klantenservice consequent op

 

zeer gefrustreerde klant

Reputatie 7
Badge +9

@TRCMH 

Je ontvangt een bericht van de T-Mobile Shop collega’s zodra je toestel klaarligt in de shop. Wij kunnen je geen indicatie geven van wanneer dat zal zijn. Het is dus even afwachten op een bericht van ze. 

Reputatie 7
Badge +14

Je zou in de winkel kunnen vragen op welke dagen de bestellingen bij hen worden geleverd. 

Reputatie 1

hallo, 

zaterdag 12 Februari besteld, produkt volgens T-Mobile op voorraad, afhalen in de winkel Zoetermeer uiterlijk morgen?

 

goedemiddag,

 

ik vind het jammer dat er niet wordt gereageerd op de laatste reactie.

Het is vandaag woensdag 16-2 en nog steeds geen sms dat het telefoontoestel klaar ligt

 

Andrea

Reputatie 1

hallo, 

zaterdag 12 Februari besteld, produkt volgens T-Mobile op voorraad, afhalen in de winkel Zoetermeer uiterlijk morgen?

 

Reputatie 7
Badge +15

@TRCMH 

Op deze community wordt meestal gesproken over 2-3 werkdagen.

Reputatie 1

Hallo,  

Kan het iets specifieker? Ik neem aan dat  T-Mobile in het systeem kan zien hoeveel werkdagen.is wel zo klantvriendelijk 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TRCMH 

Het versturen van het toestel naar het desbetreffende filiaal kan een aantal werkdagen duren, je ontvangt een sms zodra je hem kan ophalen.

Het toestel is bovendien gewoon op voorraad bij T-Mobile.

Reputatie 1

Hallo,

mijn bestelde telefoon Oppo Reno 6 PRO 256 staat NIET in de lijst, wat vind T-Mobile een normale levertijd? bestelling 12-2-21

Reputatie 7
Badge +14

Op deze pagina zie je de levertijden van de diverse Apple modellen. (het verschilt namelijk welke kleur/geheugen etc.)

Reputatie 1

Hallo, dank voor de snelle reactie. hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen het bestellen en leveren? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TRCMH 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega’s in de shop het toestel hebben besteld voor je zodat je die zo snel mogelijk kan ophalen. Je krijgt ook een bericht van ze zodra je toestel klaar ligt. Mocht je toch liever voor een thuisbezorging gaan dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet je eerst een nieuwe bestelling plaatsen en aangeven dat je voor levering aan huis wilt gaan. Je kan namelijk de bezorgwijze niet aanpassen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reputatie 1

Abonnement verlend, snelste manier:ophalen in de winkel, NA akkoord rd pas de info dat er geen telefoon in de einkel ligt, omzetten naar thuis afleveren lukt niet, klantenservice NIET te bereiken via chat script lezen

De duurdere toestellen, zoals de Iphone 13 wordt alleen nog maar thuisbezorgd door providers. Door de recente bruto overvallen op de diverse winkels is dit beleid marktbreed ingezet.

Ik heb inmiddels contact gehad met iemand van T-Mobile op Twitter en die gaf aan dat de telefoon z.s.m. Zal aankomen in de winkel aangezien die direct leverbaar is volgens de website. Zodra dat gebeurt zou ik bericht krijgen en kan ik hem ophalen. De winkel heb ik ook gebeld en die hebben aangegeven hem waarschijnlijk dinsdag of woensdag binnen te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +14

De duurdere toestellen, zoals de Iphone 13 wordt alleen nog maar thuisbezorgd door providers. Door de recente bruto overvallen op de diverse winkels is dit beleid marktbreed ingezet.

Ik heb een vraagje

 

Inmiddels zijn de winkels weer open. Ik heb afgelopen vrijdag 14 Jan een abonnement afgesloten bij T-mobile met een nieuw toestel. Er stond bij ‘Direct Leverbaar, laten bezorgen of ophalen in de winkel’ (status is nog steeds onveranderd.) Ik heb gekozen voor de ‘Snelste Optie’ Ophalen in de winkel. Daar ga je vanuit dat je deze dan ook zo snel mogelijk kan ophalen. Tot nu toe krijg ik geen duidelijk antwoord. Omdat ik momenteel met een defecte telefoon zit zou ik graag willen weten wanneer ik de telefoon ook daadwerkelijk op kan halen. Het gaat om de iPhone 13 Pro Blauw 256GB

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kelly94 

Je mag het toestel alleen persoonlijk aannemen dus ook niet iemand anders in huis met toestemming of een machtiging bijvoorbeeld.

Ik heb een vraag over een bestelling van mijn iPhone 13, moet je het toestel zelf aannemen, of mag je toestemming geven dat een ander hem aanneemt?

Reputatie 1

Mijn telefoon is op 30/10 afgeleverd in de winkel. Ik kon het niet ophalen omdat ik in het buitenland was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog niets van AMP gehoord. Een medewerker van de t-mobile klantenservice vertelde me vandaag over de telefoon die ik volgende week pas van AMP zal horen. Dit is belachelijk lang. Ik vind het heel moeilijk te geloven dat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij heb behouden. Ik ben erg teleurgesteld over hoe T-Mobile hiermee omgaat.

Bij mij hetzelfde alleen ik kreeg op 28/10 dat telefoontje, zat ook in het buitenland. Afgelopen vrijdag pas bericht van AMP en nu kon ik dus niet eerder dan 29/11 een afspraak maken. Gaat bij jouw dus vermoedelijk nog wel een paar weken duren.

Update:

AMP heeft net mijn afspraak voor 22-11 eenzijdig geannuleerd. Moet een nieuwe afspraak maken, maar weer achteraan in de afspraken rij. Nog een week erbij dus. besteld 26/09 wordt nu geleverd 29/11.

Vervelend zeg! Mijn telefoon wordt ook 22-11 bezorgd..nog niet geannuleerd door amp

Reputatie 1

Update:

AMP heeft net mijn afspraak voor 22-11 eenzijdig geannuleerd. Moet een nieuwe afspraak maken, maar weer achteraan in de afspraken rij. Nog een week erbij dus. besteld 26/09 wordt nu geleverd 29/11.

Mijn telefoon is op 30/10 afgeleverd in de winkel. Ik kon het niet ophalen omdat ik in het buitenland was. Het is nu twee weken geleden en ik heb nog niets van AMP gehoord. Een medewerker van de t-mobile klantenservice vertelde me vandaag over de telefoon die ik volgende week pas van AMP zal horen. Dit is belachelijk lang. Ik vind het heel moeilijk te geloven dat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij heb behouden. Ik ben erg teleurgesteld over hoe T-Mobile hiermee omgaat.

Reputatie 1

Dag Wesley,

Een 13 pro max 256 Sierra blue.

Mvg Roger

Reputatie 1

Update van mijn kant zodat andere wachtenden een indruk krijgen. 26/09 besteld, wordt maandag 22 November uitgeleverd. Het wijzigen van winkel naar AMP levert dus ongeveer 3,5 week vertraging op. Afhalen bij AMP in houten is blijkbaar ook mogelijk maar dan had ik nog langer moeten wachten.

Dag Roger,

Welk toestel had je besteld?

Groet,

Wesley

Reageer