Beantwoord

Verkeerde kleur besteld, is niet aan te passen

  • 25 August 2022
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Nu heb ik mn abo verlengd en helaas de verkeerde kleur aangetikt, na een half uur gebeld en gehoopt dat het simpel aan te passen was. Maar nee het kon niet omdat het via PostNL wordt verzonden. Het pakket ligt niet eens bij hun, doodnormaal aanpassing zou je denken, maar helaas, alleen via AMP leveringen kan het.

Annuleren kan dat? NEE, dat kan ook niet. Als je het toestel binnen hebt dan kan het. Dus om een kleine aanpassing gaat dit veel tijd en energie kosten. Een foutje van mij waar ik op tijd ben voor een aanpassing maar het verbaasd me enorm dat dit niet kan. Voor mij is dit wel een grote minpuntje,  hopelijk kan het (in de toekomst) wel. 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 25 August 2022, 11:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @iso.Y 

Ik had precies hetzelfde met een andere bedrijf waar ik na een half uurtje belde voor een wijziging maar dat kon helaas niet meer omdat de bestelling al verwerkt was en klaar voor transport, advies was om het pakketje te weigeren aan de deur of retour sturen binnen de 14 dagen bedenktijd 

Je kunt het abonnement met toestel annuleren binnen 14 dagen met dit retourformulier.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @iso.Y Welkom in de Community.
Ik weet niet welke telefoon je hebt besteld maar een hoesje in de juiste kleur doet ook wonderen.

Misschien is dat een optie?

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Verberg inhoud

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Succes. 

Het is 7.25 besteld en 8 uur heb ik gebeld, op de post is die niet gedaan, dus ga ik er normaal van uit dat een kleur wijziging simpel gedaan kan worden. Vandaar dat ik een topic open om aan te geven dat zulle simpele wijzigingen waarbij de klant snel belt, toch in het proces opgenomen zou moeten of kunnen worden.

 

Kleur met hoesje is toch anders? Ik heb de samsung flip 4 besteld, dus dat gaat lastog maar iemand die niet van hoesjes houdt zou deze optie toch kunnen krijgen. 

 

Als iets niet op de post is gedaan, heb geen track en trace code, zou het moeten kunnen.  Dan wordt het gewoon, retour en een nieuw bestelling. Ook een ruiling kan niet, maar bedabkt voor de tip. Dit was meer een tip voor TMobile om hier een oplossing voor te bedenken zodat de klantenservice een kleine wijziging kan invoeren. 

Reageer