Beantwoord

Waar blijft mijn bestelde Apple Watch Ultra?

  • 9 January 2023
  • 31 reacties
  • 808 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb vorige week een Apple Watch Ultra besteld, maar deze wordt maar niet geleverd. De website geeft aan dat deze direct leverbaar is, maar hij komt nog niet.

De pagina om de bestellingen te controleren kan mijn bestelling niet vinden, maar volgens een medewerker aan de telefoon is deze wel goed ontvangen en staat alles goed.

Ik zou graag weten waar deze blijft.

icon

Beste antwoord door ijzel 17 February 2023, 12:34

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ijzel 

Wij krijgen hier meerdere vragen over en zijn bezig met een oplossing. Zou je mij je ordernummer kunnen geven? Dan kan ik dit intern doorzetten en zorgen dat jij je bestelling snel ontvangt. 

Reputatie 2

Beste Hajar,

ik heb het ordernummer in een pb gestuurd.

groet Mathijs

Hier ook op 28-12-22 besteld, nog niks vernomen helaas!????


 

Reputatie 7
Badge +9

@DW1980 Ik heb jouw ordernummer ook doorgezet en hopelijk is er snel meer bekend over de levertijd van de Watch. We zijn er druk mee bezig!

Hier ook: 29-12 besteld. Waarom staat op de site, nog steeds, direct leverbaar?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Reputatie 2

Nog steeds geen bericht gehad, maar we wachten af. Ik zie dat een aantal mensen hem al ontvangen hebben en hij staat nog steeds op direct leverbaar, dus ik verwacht dat deze aankomende week binnen komt.

de besteldtatuspagina geeft alleen nog steeds aan dat mijn order niet te vinden is.

 

Ook nog geen bericht

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Nog steeds niets…….

Reputatie 2

Het schiet niet echt op met de bestelling, hopelijk kan er nog naar gekeken worden door iemand van T-Mobile

Hetzelfde hier, ik heb net even gebeld en ze zeiden dat ze me niet verder kon helpen maar dat er melding gemaakt is. Inmiddels bel ik ook al elke dag en het lijkt erop dat het ze niet meer uitmaakt. Wel nog steeds “direct leverbaar” hoor  🙄

Hetzelfde hier, ik heb order nummer 79091291 ik heb ook nog niks gehoord. Ik vind het heel erg onprofessioneel hoe ontransparant dit is.

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Hi Hajar,
we zijn inmiddels (weer) een week verder. Nog steeds niets. 29 december besteld, meerdere malen gebeld. Jij verwacht een week geleden dat hij deze dagen komt. Is het niet een beetje raar. Op de site staat nog steeds direct leverbaar. Ik wacht inmiddels 20 dagen. De technische problemen leken een week geleden opgelost. Dit is dus niet het geval. Kun je iets specifieker zijn dan nu?

15 dagen en ook nog niks voor bestelling 78966853

Reputatie 6
Badge +6

Hetzelfde hier, ik heb net even gebeld en ze zeiden dat ze me niet verder kon helpen maar dat er melding gemaakt is. Inmiddels bel ik ook al elke dag en het lijkt erop dat het ze niet meer uitmaakt. Wel nog steeds “direct leverbaar” hoor  🙄

Hi, kun je mij je ordernummer doorsturen (in een DM)? Dan kan ik dit voor je uitzoeken en het doorzetten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

Hetzelfde hier, ik heb order nummer 79091291 ik heb ook nog niks gehoord. Ik vind het heel erg onprofessioneel hoe ontransparant dit is.

Hi, ik heb gelijk een mailtje gestuurd naar de T-Shop en ook de afdeling die hierover gaat. Zodra ik meer duidelijkheid heb over je bestelling, laat ik het je direct weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

15 dagen en ook nog niks voor bestelling 78966853

Hi, ik heb dit ook gelijk voor je nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat en een mail gestuurd naar de T-Shop. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

U had mij 1 week geleden beloofd dat mijn Apple Watch ultra die ik 3 weken geleden had besteld nu vlug bezorgd zou worden helaas tot op heden nog geen ophaal bericht ontvangen. Bestelnummer 78864416

15 dagen en ook nog niks voor bestelling 78966853

Hi, ik heb dit ook gelijk voor je nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat en een mail gestuurd naar de T-Shop. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Hallo, zou u mij ook kunnen helpen? Ik heb op 03-01 een Apple Watch Series 8 besteld, maar ik heb niks gehoord over bestelling. De ordernummer is 78940448.

Reputatie 6
Badge +6

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

🤞Fingers crossed 

Reputatie 2

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Parwin,

Ik heb je een pb gestuurd met mijn ordernummer, deze blijft ook hangen.

Groet Mathijs

@jstorey97 @Selahattin23 jullie orders zijn zojuist handmatig doorgezet naar de T-Shop. Door een technisch fout in ons systeem, konden deze orders niet worden doorgezet. Mijn excuses hiervoor! Ik verwacht dat jullie binnen een paar dagen een sms'je ontvangen om de nieuwe Watch op te halen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin kunt u uw berichtenbox controleren? Ik heb zojuist een pb naar u gestuurd.

ik zit ook al vanaf 21- dec te wachten op  apple watch ultra  en tot heden nog steed niks vernomen.

terwijl online staat zat ze op voorraad zijn 

Hi @R.V 

Er waren wat technische problemen met de levering, maar dit lijkt inmiddels opgelost. Ik verwacht dat je deze dagen een bericht ontvangt over de levering van de bestelling. 

Hi Hajar,
we zijn inmiddels (weer) een week verder. Nog steeds niets. 29 december besteld, meerdere malen gebeld. Jij verwacht een week geleden dat hij deze dagen komt. Is het niet een beetje raar. Op de site staat nog steeds direct leverbaar. Ik wacht inmiddels 20 dagen. De technische problemen leken een week geleden opgelost. Dit is dus niet het geval. Kun je iets specifieker zijn dan nu?

Min ordernr is 78817536

Reageer