Beantwoord

Waar blijft mijn bestelde Apple Watch Ultra?

  • 9 January 2023
  • 31 reacties
  • 808 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb vorige week een Apple Watch Ultra besteld, maar deze wordt maar niet geleverd. De website geeft aan dat deze direct leverbaar is, maar hij komt nog niet.

De pagina om de bestellingen te controleren kan mijn bestelling niet vinden, maar volgens een medewerker aan de telefoon is deze wel goed ontvangen en staat alles goed.

Ik zou graag weten waar deze blijft.

icon

Beste antwoord door ijzel 17 February 2023, 12:34

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Sunshine2605 Wat is jouw ordernummer? Dan kijk ik met je mee!

@R.V Ik heb jouw bestelling ook intern doorgezet en ik verwacht dat je snel een bericht krijgen om je bestelling op te halen. Excuses voor de vertraging!

@Sunshine2605 Wat is jouw ordernummer? Dan kijk ik met je mee!

@R.V Ik heb jouw bestelling ook intern doorgezet en ik verwacht dat je snel een bericht krijgen om je bestelling op te halen. Excuses voor de vertraging!

Ook ik wacht al lang op mijn Apple Watch ultra. Deze is op 6 januari besteld. Klantenservice weet niets en kan niet helpen. Mijn ordernummer is 79076832. Hoop dat je kunt helpen 

Reputatie 2

Ik ben al jaren klant bij T-mobile en nooit issues gehad. Maar ik bestel bij Amazon afgelopen weekend een Apple Watch SE 2022 voor mijn vrouw en deze komt vanavond binnen. Mijn op 4 januari bestelde AW Ultra is er nog steeds niet terwijl deze nog steeds als direct leverbaar staat. Ook is mijn bestelnummer al 2 keer doorgegeven, maar het blijft stil. Ik heb best geduld en als er staat dat deze 2 maanden levertijd heeft, dan wacht ik gewoon 2 maanden. Maar ik heb nu geen flauw idee wanneer ik deze kan ophalen.
Kan er niet een medewerker van T-mobile alle gedupeerde klanten nalopen en regelen dat het ook echt geleverd wordt of op zijn minst een indicatie afgeven wat de verwachte levertijd is? Of is het probleem dermate groot dat dit niet te doen is? 
Ik ben al jaren tevreden klant en zal dit ook zeker blijven, maar dit blijf ik toch een gemiste kans vinden.

@ijzel Ik had ook op 3 januari een Apple Watch Ultra besteld en na meerdere keren T-Mobile te hebben gebeld zei een medewerker dat er een storing was met de bestellingen toen en dat hij het zou annuleren en ik het opnieuw zou moeten bestellen hierop ging ik in akkoord. Daarna op 24 januari opnieuw de Apple Watch Ultra besteld en op 26 januari mocht ik hem al ophalen in de winkel. Ik hoop dat je aan deze informatie iets hebt.

Reputatie 2

@ijzel Ik had ook op 3 januari een Apple Watch Ultra besteld en na meerdere keren T-Mobile te hebben gebeld zei een medewerker dat er een storing was met de bestellingen toen en dat hij het zou annuleren en ik het opnieuw zou moeten bestellen hierop ging ik in akkoord. Daarna op 24 januari opnieuw de Apple Watch Ultra besteld en op 26 januari mocht ik hem al ophalen in de winkel. Ik hoop dat je aan deze informatie iets hebt.


kijk dat klinkt goed, ik heb dit doorgegeven aan de webcare op twitter, die zijn nog voor me bezig

Reputatie 2

Vandaag na een bezoekje bij de T-Mobile shop toch nog een watch kunnen bemachtigen. Mede door het actief meedenken van de medewerkers van T-Shop (Nijmegen Dukenburg) is dit gelukt. Dikke pluim voor iedereen die meegeholpen heeft met de oplossing.

Hopelijk lukt het bij de rest ook 🤞🏼

 

Reageer