Wijzigingen ingangsdatum nummerbehoud mobiel

  • 12 January 2023
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Ik kreeg een sms dat nummerbehoud niet overgezet kan worden in het buitenland. Daarom heb ik de datum van nummerbehoud aangepast bij T-Mobile.

 

Blijft mijn oude abonnement werken tot de nieuwe datum? Ik heb het oude abo niet zelf opgezegd, maar wel mails gehad dat dat abo stopt vanwege de overstap.

 

Ik ga er van uit dat het goed gaat maar omdat ik dan in het buitenland ben heb ik graag wat meer zekerheid.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @IkBenUniek, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heb je hier al een antwoord op gekregen toevallig? Sorry voor de late reactie. Ik denk dat het topic per ongeluk in een loze map terechtgekomen is. 

@Hajar, @Pharwin of @Marciano Pakken jullie dit op? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @IkBenUniek 

Ben je inmiddels geholpen anders kijk ik ook graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik in onze systeem controleren wat er gepland staat.  Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

@Jason @Hajar 

Mosterd na de maaltijd. De mobiele verbinding is afgelopen maandag zonder probleem overgezet.

Helaas gaat de glasvezelverbinding niet zo soepel. Al meer dan een dag zonder internet en geen indicatie wanneer het probleem opgelost is.

Zie mijn andere post voor de details.

Reputatie 7
Badge +9

@IkBenUniek Goed om te horen dat je nummerbehoud soepel is verlopen. Mijn collega’s van Thuis helpen je graag verder met je vraag over je glasvezelverbinding. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Hallo. Morgen, het is 26-06-2023 Ik heb een nummerbehoud, maar ik heb nog geen simkaart en telefoon ontvangen en ik wil graag de datum wijzigen naar bijvoorbeeld 28-06,maar helaas kan ik het niet, omdat ik het al gedaan heb. Help alsjeblieft, want morgen heb ik geen contact meer met de wereld, en de telefoon en simkaart komen waarschijnlijk dinsdag 

Reputatie 7
Badge +14

Wat vervelend, maar moderators werken niet meer op dit moment. Meestal starten porteringen om 08:30. Je zou nadat het toch is geporteerd aan de klantenservice kunnen vragen om een doorschakeling op jouw nummer te zetten. Het is natuurlijk alleen maar een alternatief, maar dan ben je onder jouw eigen 06 nummer nog wel bereikbaar. Je zou een prepaid kaartje kunnen gebruiken.

 

Bedankt voor het advies, maar ik verander liever de datum dan te knoeien met prepaid, etc. 

Reputatie 7
Badge +14

@Rampam Pam Snap ik, maar daar ben je nu te laat voor. Hier op het forum proberen we dan mee te denken in alternatieven.

Ik begrijp het, bedankt voor je hulp, maar op de een of andere manier zal ik deze paar momenten overleven zonder een actief telefoonnummer 

Met vriendelijke groet 

Reageer