Beantwoord

Zondag besteld en nog geen track en trace

  • 1 December 2021
  • 13 reacties
  • 363 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemorgen,

Afgelopen zondag abonnement verlengd en een nieuwe samsung S21 besteld en betaald echter nog steeds geen track en trace ontvangen van postnl of amt. 

Volgens mij betekend dit dat de telefoon dan nog niet eens is aangemeld bij de vervoerder om te versturen. Helaas konden medewerkers van t-mobile mij hiermee niet helpen en kreeg ik de indruk dat men weinig belang had bij een hernieuwd contract en mijn klandizie. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 December 2021, 12:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @msme 

Welke Samsung Galaxy S21 heb je precies besteld? Niet alle kleuren zijn op voorraad. Neem eens een kijkje :.

Samsung Galaxy S21

Hallo Waqqas, 

Op het moment van bestellen was de grijze versie direct leverbaar. Dus neem aan dat dit geen probleem kan zijn. Ook hadden de medewerkers van de klantenservice mij dat gisteren en vandaag dan verteld denk ik.  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @msme 

Heb je wel een e-mail ontvangen om een bezorgafspraak in te plannen? Het is momenteel erg druk bij de bezorgdienst waardoor het wat langer kan duren voordat je een bericht ontvangt. Zou je mij ook een privebricht kunnen sturen met je ordernummer dan controleer ik je bestelling. 

Hoi @msme Ik heb zaterdag hetzelfde toestel besteld en ook nog geen SMS of e-mail ontvangen.

Ik heb daarom gister twee keer contact gehad met T-Mobile via de chat. De eerste keer werd mij gevraagd de dag nog even af te wachten en ‘s avonds nog een bericht te sturen als ik nog steeds geen bericht had.

‘s Avonds heb ik, na het uitblijven van een bericht, dus weer contact gehad via de chat en toen is er aangegeven dat er een technische storing is en dat ik een reactie van de IT afdeling moet afwachten.

Vandaag heb ik gevraagd of er al meer bekend is en daar was dit de reactie:
“Ik zie dat we er nog steeds mee bezig zijn en op dit moment nog geen update voor je heb.
Wij doen ons best om binnen 2 weken dit voor jou in orde te maken. Dit is wat ik momenteel kan terug vinden in de verwerkingstijden.”

Uiteraard heb ik aangegeven dat ik die tijd buitensporig vind voor een toestel dat als direct leverbaar wordt aangeboden op de website, maar daar is verder praktisch niet op ingegaan.

 

Ik ben benieuwd wat jij op de volgende pagina aantreft:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bij mij staat hier wel al een tijdje dat het pakket bij de leverancier is.

@Hajar, ondertussen heb ik je een bericht gestuurd en nee ik heb nog geen mail ontvangen over de bezorgafspraak. Dit kan denk ik ook pas na het ontvangen van een track en trace code. 

 

@GerbenDol , dat klinkt allemaal niet best. Ik hoop dat we hierdoor geen problemen krijgen om de 100euro terug te krijgen van Samsung. En de link naar de bestelstatus heb ik al meerder malen geprobeerd maar daar kom ik ook niet verder mee behalve dat daar ook bevestigd wordt dat ik een bestelling heb geplaatst. 

 

@GerbenDol , dat klinkt allemaal niet best. Ik hoop dat we hierdoor geen problemen krijgen om de 100euro terug te krijgen van Samsung. En de link naar de bestelstatus heb ik al meerder malen geprobeerd maar daar kom ik ook niet verder mee behalve dat daar ook bevestigd wordt dat ik een bestelling heb geplaatst. 

Ja, daar moest ik ook meteen aan denken! Je kan het toestel registreren t/m 10-01-2022. Ik heb voorlopig nog de hoop dat ‘ie er tegen die tijd wel moet zijn, maar als ik zie dat AMP sowieso flinke levertijden heeft op het moment en dan nog het feit dat ik met de feestdagen weg ben… blijft spannend!

 

Zie hier in ieder geval wat meer informatie over de promotie:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7G5HTHY2YMBRV

Ik weet dat indienen mogelijk is tot 10-01-2022 maar dan moet het product aantoonbaar aangekocht zijn voor 29-11-2021. Het is nog maar de vraag of dit goed gaat want in de t-mobile app is mijn nieuwe abonnement nog niet zichtbaar.  

Reputatie 7
Badge +9

Hi @msme 

Je besteldatum is bij ons bekend 28-11-2021 dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken, Ik hoop dat dit snel wordt opgelost en dat jullie een bezorgafspraak kunnen maken.

Goedemiddag, 

Na gisteravond een track en trace te hebben ontvangen is telefoon zojuist geleverd.

Dit ter info. 

Hallo, 

Ik heb ook een grijze S21 besteld op 22-11. Op de site was deze toen direct leverbaar, kreeg ook dezelfde dag een bevestiging van mijn bestelling van T-Mobile. Daarna heb ik echter niets meer gehoord. Ik heb al verschillende keren contact gehad met de klantenservice maar ook die lijken me niet te willen helpen, het enige wat ik te horen krijg is dat ik nog even geduld moet hebben. Als ik mijn bestelling bekijk staat er dat AMP op voorraad wacht.

Ik heb ook nog geen email binnen gekregen, ook niet in de spam folder.

Het pakket zal waarschijnlijk worden bezorgd door Postnl, aangezien in stap 2 staat dat deze een track en trace code zullen opsturen. Echter is het verwarrend want verder onderin de mail staat: Mocht je het bezorgadres willen wijzigen, dan kan dat bij het maken van je bezorgafspraak bij onze koerier AMP groep.

Ook contact gehad met klantenservice, hier ook niet verder gekomen.

Zelf ook flink genaaid door een verkeerde voorlichting van de servicedesk medewerker..

Ik had een black friday aanbieding: 580,- en 100,- cashback. Hier was iets niet goed gegaan met de kleur selctie, volgens de helpdesk medewerker kon ik deze annuleren en dan exact dezelfde offerte terug krijgen met de goede kleur. Deze heeft hij toen geannuleerd, mij doorverbonden met een andere medewerker die de bestelling opnieuw zou plaatsen, echter kreeg ik toen te horen dat ik dood leuk de “normale” prijs van 170 euro meer zonder cashback moest gaan betalen. De vorige medewerker had mij hier niet over ingelicht. Blijkbaar kon hier ook niets aan gedaan worden en hierover ben ik echt woest.

 

Kortom, incorrecte informatie van het het personeel (wat mij aardig wat geld gekost heeft), geen statusupdates of antwoord, geen correcte data op de website… gaat lekker zo.

Hi @msme 

Je besteldatum is bij ons bekend 28-11-2021 dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken, Ik hoop dat dit snel wordt opgelost en dat jullie een bezorgafspraak kunnen maken.

@Hajar is het voor jou mogelijk om de bezorger van AMP naar PostNL te wijzigen?

 

Op 28 november heb ik de Samsung S21 paars besteld, mijn vriend de zwart/grijze. Die van mijn vriend is netjes geleverd met PostNL. Uiteindelijk met veel geduld en na enkele telefoontjes (tijdens het bestellen stond de levertermijn namelijk nog in dezelfde week) met de klantenservice vanavond een bericht van AMP om de bezorging in te plannen. Dit kan vanaf 14 januari. De samsung Cashback actie loopt af op 10-01-2022. 

Reputatie 7

Hi allemaal,

Vragen over de levering en actie van de Samsung S21 kunnen in dit topic worden geplaatst. Aangezien er al een algemeen topic over is gaat dit topic op slot.