Beantwoord

0049 176 nummer

• 1 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 6839 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik werd een tijdje lastig gevallen door verschillende Duitse nummers die beginnen met +49(0)176. Als ik dan op nam werd er gelijk opgehangen. En als ik dan terug bel zegt die "het nummer die u belt is nu niet bereikbaar. Controleer het nummer en probeer het later opnieuw" dus wilde ik

wilde vragen of er andere waren die daar ook last van hebben of hadden. En wat ze er tegen hebben gedaan?
icon

Beste antwoord door Evy 1 oktober 2019, 09:50

Goedemorgen Cemmow,

Super irritant maar niks om je zorgen over te maken. Meer informatie hierover kun je lezen in dit topic. Doorgaans is het zo dat het zich richt op het uitlokken van terugbellen. Ik heb gelijk even gekeken of er misschien vreemde kosten in rekening zijn gebracht, maar dit is niet het geval. Je kunt dit altijd zelf in de gaten houden via je My T-Mobile.

Ik adviseer je toch om het even goed in de gaten te houden, mocht je iets vreemds zien laat het ons even weten zodat we je kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Cemmow,

Super irritant maar niks om je zorgen over te maken. Meer informatie hierover kun je lezen in dit topic. Doorgaans is het zo dat het zich richt op het uitlokken van terugbellen. Ik heb gelijk even gekeken of er misschien vreemde kosten in rekening zijn gebracht, maar dit is niet het geval. Je kunt dit altijd zelf in de gaten houden via je My T-Mobile.

Ik adviseer je toch om het even goed in de gaten te houden, mocht je iets vreemds zien laat het ons even weten zodat we je kunnen helpen!

Reageer