Beantwoord

120 minuten bellen in EU

• 17 januari 2016
  • 7 reacties
  • 664 Bekeken

Dat betekend dan tog ook Engeland. ?
icon

Beste antwoord door debraam 17 januari 2016, 08:28

Jepz alle zone 1 landen inclusief Noorwegen, Ijsland en Zwitserland

België

Bulgarije

Cyprus

Denemarken

Duitsland

Estland

Finland

Frankrijk

Griekenland

Hongarije

Ierland

Italië

Kroatië

Letland

Litouwen

Luxemburg

Malta

Nederland

Oostenrijk

Polen

Portugal

Roemenië

Slovenië

Slowakije

Spanje

Tsjechië

Verenigd Koninkrijk

Zweden

Dus alle bovenstaande landen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Jepz alle zone 1 landen inclusief Noorwegen, Ijsland en Zwitserland

België

Bulgarije

Cyprus

Denemarken

Duitsland

Estland

Finland

Frankrijk

Griekenland

Hongarije

Ierland

Italië

Kroatië

Letland

Litouwen

Luxemburg

Malta

Nederland

Oostenrijk

Polen

Portugal

Roemenië

Slovenië

Slowakije

Spanje

Tsjechië

Verenigd Koninkrijk

Zweden

Dus alle bovenstaande landen.
Antwoord.
Geld dit alleen voor bellen of ook voor internet??
ik heb ook een stel samen en stel bij abbo,maar zet eigenlijk mobiele internetverkeer uit bij de grens met Belgie 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hoi specialdelivery,

Welkom terug op het forum van T-Mobile!

Ik zie dat debraam je al deels voorzien heeft van een antwoord! Jouw belbundel 120 minuten NL + EU. Het Verenigd Koninkrijk hoort bij de EU, je kunt dus gewoon bellen vanuit je bundel in Engeland.

Het tarief is hetzelfde als in Nederland. Als je belminuten op zijn dan zijn de kosten hetzelfde als dat je in Nederland buiten je bundel zou bellen. Je kunt overigens ook altijd onbeperkt sms'en in de EU. Gebeld worden is in de EU gratis.

Jouw 1GB databundel geldt alleen voor het gebruik in Nederland. Ik zie wel dat de Travel & Surf dienst aanstaat, dat betekent dat wanneer dataroaming op jouw toestel is ingesteld dat je gebruik kunt maken van internet. Als je geen Travel & Surf pas hebt of een internetbundel voor het buitenland, betaal je per MB.

Je kunt zelf een Travel & Surf pas aanschaffen. De passen verschillen in grootte van de data en hoe lang je gebruik kunt maken van de pas. Heb je een welkomst-sms'je gehad dat je in het buitenland bent en dat je een Travel & Surf pas kunt aanschaffen? Het kan namelijk ook via sms.

Als je wil kan ik ook een Travel & Surf pas voor je aanzetten. Laat je even weten of je hulp nodig hebt bij het aanschaffen van zo'n bundel of als je wil dat ik hem voor je activeer?

Ga of ben je voor werk naar/in Engeland of is het een citytrip/vakantie? Als je nog ergens anders vragen over hebt, ik help je graag! 🙂
Hallo Mitch

het is niet voor nu direct,maar dacht ergens een reclame op te vangen waarin gezegt werd dat ook internet van je bundel ging, Ik heb wrs niet goed geluisterd:-)
dus dacht ff vragen maar, dan weet ik het voor als we weer naar buitenland gaan

Bedankt !
Reputatie 4
Badge +3
Hoi specialdelivery,

Vanuit je Stel Samen en Stel Bij abonnement kun je een tweetal bundels aanzetten als je veel in het buitenland bent. Dan gebruik je dus data vanuit die internetbundel. Als je wat minder vaak in het buitenland bent dan kun je gebruik maken van de Travel & Surf dienst waar ik het in mijn vorige bericht over had.

In dit topic kun je meer lezen over Travel & Surf en internetgebruik in het buitenland.

Is het zo duidelijk voor je? Mocht je hier of ergens anders nog vragen over hebben laat het maar weten, ik help je graag!
duidelijk, tnx:D

Reageer