Beantwoord

2GB uit online catalogus / punten inwisselen

• 25 juli 2017
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Als ik de punten inwissel voor 2G is dit ook geldig in ook geldig in buitenland? Staat bij 'alleen Nederland' . Maar zou nu toch ook EU moeten zijn toch?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 juli 2017, 13:53

Hi Claudia

De 2GB databundel die je kan bestellen via T-Mobile Extra is alleen geldig in Nederland. Dit is een extra dienst die wij vanuit T-Mobile aanbieden en dus valt het niet onder de nieuwe regulering van roaming in de EU. Je kan wel een MB-aanvuller aanschaffen met je punten, dat is voordeliger en die MB’s zijn ook te gebruiken in Nederland. In dit topic vind je meer informatie over de EU-regulering.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Claudia

De 2GB databundel die je kan bestellen via T-Mobile Extra is alleen geldig in Nederland. Dit is een extra dienst die wij vanuit T-Mobile aanbieden en dus valt het niet onder de nieuwe regulering van roaming in de EU. Je kan wel een MB-aanvuller aanschaffen met je punten, dat is voordeliger en die MB’s zijn ook te gebruiken in Nederland. In dit topic vind je meer informatie over de EU-regulering.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Als ik mijn mb's wil aanvullen staat nergens de optie dat ik met punten kan betalen?😬
Waar vind ik deze mb aanvuller waarbij dat wel kan? En ook geldt in buitenland?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Claudia2,

Alles wat je met T-Mobile Extra punten wilt kopen, kun je in onze Extra Catalogus vinden. Ik zie dat je vandaag een MB-aanvuller hebt aangeschaft, dat is degene die op jouw factuur verrekend wordt. Dit zijn ook de aanvullers die je in Nederland én de EU (+ Noorwegen en IJsland) kunt gebruiken. De extra databundels, zoals de Uur- of 2 GB bundel, kun je met jouw Extra punten aanschaffen, maar zijn niet in de EU geldig, daar zit dus het belangrijke onderscheid!

Je kunt met jouw punten overigens wel een Travel & Surf-pas aanschaffen, S of M. Deze zijn in de de EU, Noorwegen, IJsland én Zwitserland te gebruiken. Mocht je jouw punten dus voor MB's in het buitenland in willen zetten, dan kun je die pas kopen.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer