Vraag

3 maanden buitenland (curacao)

• 20 januari 2016
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Hoi! Ik vertrek over 10 dagen naar Curacao voor 3 maanden.
Hoe kan ik dit het beste doen met mijn abbonnement?
Is het mogelijk deze tot het mininum te verlagen en dan een buitenland bundel te nemen ofzo? Ik wil daar voornamelijk kunnen internetten. Zonde van mijn huidige abbonnement als ik daar niks van gebruik op Curacao.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Elsemiekelist,

Welkom op ons Forum!

Wat gaaf dat je naar Curacao gaat. Is dat voor plezier of voor je werk/studie? Ik zou nu ook wel in een zonnige bestemming willen zijn.

Wat betreftt je vraag; ik zie dat je gebruik maakt van het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Een voordeel van dit abonnement is dat je dus je bundels uit kan zetten wanneer je in het buitenland bent en er geen gebruik van maakt. Zo kun je lekker kosten besparen en dat geld uitgeven aan cocktails op het strand. 😛

Je kan in Curacao een Travel & Surf pas aanschaffen zodat je lekker kunt internettten en natuurlijk kun je ook gebruik maken van WiFi. Je kan op deze pagina de dekking in Curacao controleren en je kan daar verbinding maken met het netwerk Curacao Telecom. Daarmee zul je de beste dekking hebben.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, let me know! Ik wil je alvast heel veel plezier toewensen. Enjoy yourself! :8

Reageer