Beantwoord

3G in Spanje

• 13 maart 2017
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik zit hier nu in Spanje op de camping zonder WiFi en krijg zojuist een berichtje van T-mobile dat ik gratis 50 MB heb. Ik kan dit alleen niet gebruiken. 3G werkt blijkbaar überhaupt niet. Ik heb verschillende aanbieders geprobeerd maar niks helpt.
Heeft iemand een oplossing
icon

Beste antwoord door Pilovali 13 maart 2017, 15:06

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

In deze blogpost wordt uitgelegd hoe je je telefoon moet instellen voor dataroaming.

Laat je het weten als het gelukt is?

Groet,
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

In deze blogpost wordt uitgelegd hoe je je telefoon moet instellen voor dataroaming.

Laat je het weten als het gelukt is?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Filip,

Had je de link van onze Klantexpert Pilovali al bekeken? Hier staan inderdaad de goede instellingen voor dataroaming in. Op dit moment zie ik nog geen dataverbruik in Spanje terug, dus ik gok dat je het nog niet hebt gelezen of het werkt nog niet.

Ik heb gekeken of je misschien een blokkade op roaming hebt staan, maar dat is niet het geval. Alles aan onze kant staat dus goed om te kunnen roamen. We hebben daarnaast ook dit algemene topic met suggesties om dit probleem op te lossen, daar kun je ook nog even naar kijken. Mocht het dan nog altijd niet werken, laat dan even een reactie in het algemene topic achter. We helpen je daar dan graag verder met het probleem! Dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren.

Hopelijk werkt het straks weer allemaal goed! Ik wens je in ieder geval nog een fijne tijd in Spanje! 🙂