Beantwoord

3G in Spanje?

• 24 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 318 Bekeken

Inmiddels ben ik diverse keren in Spanje geweest maar verder dan 3G komt het netwerk van T-mobile niet. Ik heb alles onbeperkt en daardoor het gevoel dat het lijntje geknepen wordt. Vrienden van mij die kpn verwante netwerken hebben zitten wel op 4G. Is dit bewust gedaan?
icon

Beste antwoord door Snotaapje 24 augustus 2017, 16:19

Hallo ronbun,

Spanje wat leuk dat je daar bent.

T-Mobile heeft niet met alle providers in Spanje een afspraak om te roamen met 4G. KPN heeft andere partners dan T-Mobile.
Kan je handmatig een netwerk kiezen. In Spanje heb je 4G met Orange en Xfera (Yoigo). Je hebt 3G met Mobistar en 2G met Vodafone.

Fijne vakantie en veel plezier!

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo ronbun,

Spanje wat leuk dat je daar bent.

T-Mobile heeft niet met alle providers in Spanje een afspraak om te roamen met 4G. KPN heeft andere partners dan T-Mobile.
Kan je handmatig een netwerk kiezen. In Spanje heb je 4G met Orange en Xfera (Yoigo). Je hebt 3G met Mobistar en 2G met Vodafone.

Fijne vakantie en veel plezier!

- Snotaapje;)
Hoi Snotaapje bedankt voor je reactie. Yoigo heeft hier geen dekking en Orange heeft ook 3G. Ik zit een half uur van alicante vandaan. Wellicht verandert het nog als ik mij verplaats.

Groet, ronbun.
Hoi Snotaapje,
Wij zitten hier met hetzelfde probleem in Spanje. Ook een abonnement met alles onbeperkt. Een vriend van ons in hetzelfde huisje heeft vodafone en heeft bij orange wel 4G. Wij hebben nu ook Orange geselecteerd. Maar komen niet verder dan 3G. Kunt u ons hier verder mee helpen?
Misschien helpt het als je telefoon op only 4g zet.
Ik heb momenteel in Frankrijk hetzelfde probleem. Mijn phone pakt vaak 3G en tetteren met hotspot lijkt soms ook te worden geblokkeerd. Alleen mijn telefoon kan ik niet op only 4g zetten.
Als ik mijn huawei 4g modem gebruikt met only 4g, heb ik op de meeste plaatsen goed 4 g en met de WiFi werkt het perfect.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi KevinVerstraten en Hakuin,

Wat jammer dat jullie niet verder komen dan 3G. Hebben jullie de bovenstaande suggesties gezien en al geprobeerd om handmatig te verbinden met Xfera (Yoigo)? Heb je daarmee wel een 4G verbinding?

Ik hoor het graag!

Reageer