Beantwoord

4G in het buitenland

• 5 september 2017
  • 4 reacties
  • 649 Bekeken

Mijn man en ik hebben beiden hetzelfde abonnement bij t- mobile en dezelfde Iphone6. Ik krijg hier in Frankrijk 4g, hij niet. De instellingen zijn hetzelfde. Alle tips op internet zijn uitgeprobeerd! Help!
icon

Beste antwoord door David 6 september 2017, 09:24

Hi Mlouise,

Gaat het dan om mobiel internet of alleen de frequentie 4G? Zou je anders inderdaad even na kunnen gaan of jullie dezelfde provider gebruiken om te internetten? Van welk toestel maakt hij gebruik?

Als het om het internet in het algemeen gaat, heeft hij dan al gecontroleerd of er blokkades staan op My T-Mobile? Wij kunnen dit ook nog voor hem controleren, maar aangezien het abonnement niet op jouw naam staat, is het handig om hem even een berichtje te laten plaatsen of contact met ons op te laten nemen. Als hem dit om welke reden dan ook niet lukt, stuur mij dan in een privébericht via mijn profiel zijn naam, 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers rekeningnummer. Het zijn een heel aantal gegevens, maar dit is ter controle en bescherming van onze klanten.

We horen graag of het opgelost is!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
En zitten jullie ook op het zelfde netwerk ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mlouise,

Gaat het dan om mobiel internet of alleen de frequentie 4G? Zou je anders inderdaad even na kunnen gaan of jullie dezelfde provider gebruiken om te internetten? Van welk toestel maakt hij gebruik?

Als het om het internet in het algemeen gaat, heeft hij dan al gecontroleerd of er blokkades staan op My T-Mobile? Wij kunnen dit ook nog voor hem controleren, maar aangezien het abonnement niet op jouw naam staat, is het handig om hem even een berichtje te laten plaatsen of contact met ons op te laten nemen. Als hem dit om welke reden dan ook niet lukt, stuur mij dan in een privébericht via mijn profiel zijn naam, 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers rekeningnummer. Het zijn een heel aantal gegevens, maar dit is ter controle en bescherming van onze klanten.

We horen graag of het opgelost is!
Ik ben nu in Frankrijk en ik kan niet internetten. Ik zie bij de lokale provider Orange F geen 4G staan, mijn vrouw met haar gsm iPhone 6s wel. Ze heeft hetzelfde abonnement en dezelfde telefoon als ik. Allebei de abonnementen staan op mijn naam. Rara hoe kan dat? Ik "moet" via haar hotspot internetten. Vriendelijke groet van C.G. Voermans
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mlouise/C.G. Voermans,

Ik zie in ons systeem dat je de data roaming blokkade hebt verwijderd! Fijn dat dit gelukt is. Lukt het nu inderdaad weer om in het buitenland te internetten?

Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, dan helpen we je graag verder!

Reageer