Beantwoord

4G in USA werkt niet

  • 10 februari 2018
  • 6 reacties
  • 769 Bekeken

Hallo,

Ik woon in Los Angeles en heb voordat ik wegga g een go unlimited afgesloten bij jullie voor de USA. Normaal doet mijn internet het ook, maar ik heb nu binnen 2 weken al twee keer gehad dat als ik in de bergen mijn 4G verlies ik geen netwerk verbinding meer kan maken als ik beneden ben. Ik zit nu ook weer ergens wifi te tappen omdat ik nu 2 uur later, middan in de stad nog steeds geen internet heb. Mijn data roaming staat aan, hij is verbonden met t-mobile, ik zie zelfs 3G links bovenaan in mn scherm staan. Maar mijn internet doet het niet! Ik vind dit onderhand erg vervelend worden aangezien ik opmerkelijk meer betaal om hier te kunnen internetten maar alsnog vaak zonder navigatie de weg naar huis moet zien te vinden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn internet het gewoon weer doet?? En ik heb al alles op ieuw ingesteld (netwerkinstellingen etc). Ik hoor het graag!!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 februari 2018, 14:41

Hoi Sannejasmijnbeijer, welkom op het klantenforum.

Zou je de stappen uit het antwoord in dit topic eens willen uitvoeren? Hopelijk lost dat ook jouw probleem op.

Laat je weten of het heeft geholpen?
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Sannejasmijnbeijer, welkom op het klantenforum.

Zou je de stappen uit het antwoord in dit topic eens willen uitvoeren? Hopelijk lost dat ook jouw probleem op.

Laat je weten of het heeft geholpen?
Na 20 minuten dit doen en netwerkzoeken en alles uit en aan zetten lijkt het erop dat ik nu 4G heb! Bedankt!!! Ik ben benieuwd of tmobile dit nog gaat oplossen, want zo werkt het voor mij niet. Bedankt voor je hulp 🙂
Graag gedaan, fijn dat het in ieder geval weer werkt. 🙂
Hetzelfde probleem is weer komen opdagen, en deze keer helpt deze oplossing niet. Nog andere oplossingen? Ik denk dat het tijd wordt om over te stappen.. 😞
Reputatie 2
Hetzelfde probleem is weer komen opdagen, en deze keer helpt deze oplossing niet. Nog andere oplossingen? Ik denk dat het tijd wordt om over te stappen.. :( Even wachten tot een moderator dit ziet, misschien iets hier mis in Nederland met de servers?
Moderator kan het eventueel doorschakelen naar een specialist.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Sanne,

Hmm erg vervelend.. Goed dat je zelf in de tussentijd het een en ander hebt uitgeprobeerd! In het systeem zie ik dat je inmiddels ook via de Chat hebt gesproken met één van onze collega's. Ze heeft je een nieuwe simkaart toegestuurd in de hoop dat het daarmee wordt opgelost. Gaat het je lukken om de simkaart in de VS te krijgen? Deze wordt namelijk verzonden naar het Nederlandse adres dat bij ons staat geregistreerd.

De simkaart is inactief tot jij 'm in ontvangst hebt genomen, want je moet de simkaart zelf activeren via My T-Mobile. Ik ben erg benieuwd naar je reactie Sanne!

Reageer