Beantwoord

4G mifi apparaat

• 2 september 2017
  • 7 reacties
  • 266 Bekeken

Is er voldoende 4G dekking in Tsjechië voor mobile internet met een mifi router?
icon

Beste antwoord door David 2 september 2017, 17:14

Hi Mifimeid,

Goede vraag, maar daar kan ik geen garanties op geven!

Het ligt natuurlijk allereerst aan de provider die je kunt selecteren in het gebied waar je naartoe gaat. In Tsjechië hebben we een overeenkomst met T-Mobile, Vodafone en O2. Het handigste is om de dekkingskaart erbij te pakken van die providers en dan te kijken hoe het met de dekking is in het gebied waar jij zit. Dan weet je in ieder geval wat je kunt verwachten!

Je bent zonder My T-Mobile ingelogd, dus ik weet niet welk abonnement je hebt of waar je naar kijkt, maar houd er rekening mee dat Go niet bedoeld is om in een MiFi router te gebruiken. Je kunt dan bijvoorbeeld wel een hotspot gebruiken, maar in een router valt dit niet onder de Fair Use Policy (FUP) en dan loop je het risico dat dit onderzocht en eventueel geblokkeerd wordt.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mifimeid,

Goede vraag, maar daar kan ik geen garanties op geven!

Het ligt natuurlijk allereerst aan de provider die je kunt selecteren in het gebied waar je naartoe gaat. In Tsjechië hebben we een overeenkomst met T-Mobile, Vodafone en O2. Het handigste is om de dekkingskaart erbij te pakken van die providers en dan te kijken hoe het met de dekking is in het gebied waar jij zit. Dan weet je in ieder geval wat je kunt verwachten!

Je bent zonder My T-Mobile ingelogd, dus ik weet niet welk abonnement je hebt of waar je naar kijkt, maar houd er rekening mee dat Go niet bedoeld is om in een MiFi router te gebruiken. Je kunt dan bijvoorbeeld wel een hotspot gebruiken, maar in een router valt dit niet onder de Fair Use Policy (FUP) en dan loop je het risico dat dit onderzocht en eventueel geblokkeerd wordt.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten!
Volgens de website van Tmobile.cz is er overal 4G dekking, waarom krijg ik dan alleen maar Edge (2G)?
Betaal ik daarvoor 32 Euro per maand voor, datalimiet is 14GB per maand en 5GB per dag in NL?
Reputatie 5
Badge +14
Heb je al een andere provider geprobeerd ?
Alle twee, O2 en natuurlijk Tmobile.cz. Zowel mijn Motorola G5 Plus als de nieuwe Galaxy Tab 10 2019.
Schandalig, aangezien Tmobile beweert overal LTE te hebben, op een paar puntjes na.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Vernietigd Beltegoed

Ben je momenteel in het buitenland? Zo ja, heb je de dekking in dat land al gecontroleerd? Dat kan op onze buitenlandse dekkingskaart. Ervaar je alleen op een specifieke locatie mindere dekking of overal? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je!
Lees dan, dombo: Tmobile.cz bezocht en geprobeerd met telefoon en tablet. En dan zou ik niet in het land zelf zijn? Je moet ze ook alles uitleggen en voorkauwen..
De dekking was in Jicin, nabij Jicin, en verder in het noorden van het land. Dekking is 98% volgens de website, maar zelf niets eens gekeken?

Reageer