Beantwoord

4G voor thuis in Frankrijk

• 1 februari 2017
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

Ik ga deze zomer voor 6 maanden door Frankrijk varen; is 4G thuis dan ook mogelijk?
Of hebben jullie een ander product?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 februari 2017, 09:51

Hi Henk,

Lekker hoor dat je voor 6 maanden naar Frankrijk gaat. Ga je lekker op vakantie?

Ik zie dat Serviceweb jou al van juiste informatie heeft voorzien. Het is in Frankrijk niet mogelijk om gebruik te maken van 4G voor thuis. 4G voor thuis is alleen voor in Nederland bedoeld. Ik zie dat je momenteel gebruik maakt van een Stel Samen & Stel Bij en dus zou je kunnen overstappen naar Go Unlimited. Op deze pagina vind je er meer informatie over.

Ik wens je in ieder geval veel plezier in Frankrijk en als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Henk,

4G thuis is een Nederlandse dienst, ik ga er dan ook maar vanuit dat het niet mogelijk is om deze in Frankrijk te gebruiken. Je zou een Go Unlimited EU abonnement kunnen nemen, dan kan je onbeperkt internetten en bellen binnen de hele EU. Heb je minder nodig dat zou je ook nog Go UP (10GB) of Go Next (5GB) kunnen nemen.

Gezien je denk ik veel data gaat gebruiken in die 6 maanden kan je beter de Go Unlimited nemen. Al je GB's uit je Unlimited EU abonnement zijn ook in de EU geldig, tot 60 dagen per jaar. Dat is dus Ga jij écht nog vaker op vakantie of ben je voor een langere periode in het buitenland, dan kun je nog steeds 10 GB per maand blijven gebruiken. Voor data gebruik na de 10GB per maand in de EU of dataverbruik buiten Nederland en de EU geldt een tarief van € 0,06 per MB incl BTW.

Succes met je beslissing en misschien dat T-Mobile nog met goed nieuws komt, maar denk echt niet dat 4G Thuis in Frankrijk geldig is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Henk,

Lekker hoor dat je voor 6 maanden naar Frankrijk gaat. Ga je lekker op vakantie?

Ik zie dat Serviceweb jou al van juiste informatie heeft voorzien. Het is in Frankrijk niet mogelijk om gebruik te maken van 4G voor thuis. 4G voor thuis is alleen voor in Nederland bedoeld. Ik zie dat je momenteel gebruik maakt van een Stel Samen & Stel Bij en dus zou je kunnen overstappen naar Go Unlimited. Op deze pagina vind je er meer informatie over.

Ik wens je in ieder geval veel plezier in Frankrijk en als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Dank jullie wel voor de info!
Ik ga er mee verder.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Reageer