Beantwoord

6 maanden Sint Maarten

• 17 januari 2017
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Ik ga volgende week voor 6 maanden naar Sint Maarten.
Is er iets aan te passen aan mijn abbonement?
icon

Beste antwoord door GHSV 17 januari 2017, 22:41

Hiervoor is er eigenlijk niet veel aan te passen. Sint Maarten valt onder de Nederlandse Antillen en daarmee onder 'zone 2'. Hiervoor kun je wel een Travel & Surf pas kopen.

Hierbij een link naar de site waar je kunt zien hoeveel de Travel & Surf passen kosten. Kijk maar bij 'Zone 2' dan zie je gelijk wat voor mogelijkheden er zijn.

Via deze link kun je zien wat de tarieven zijn voor o.a. bellen en sms'en. Ook voor het internet in het geval dat je geen Travel & Surf pas koopt. Voor dit geldt ook weer 'Zone 2'.

Hopelijk weet je zo genoeg, als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Hiervoor is er eigenlijk niet veel aan te passen. Sint Maarten valt onder de Nederlandse Antillen en daarmee onder 'zone 2'. Hiervoor kun je wel een Travel & Surf pas kopen.

Hierbij een link naar de site waar je kunt zien hoeveel de Travel & Surf passen kosten. Kijk maar bij 'Zone 2' dan zie je gelijk wat voor mogelijkheden er zijn.

Via deze link kun je zien wat de tarieven zijn voor o.a. bellen en sms'en. Ook voor het internet in het geval dat je geen Travel & Surf pas koopt. Voor dit geldt ook weer 'Zone 2'.

Hopelijk weet je zo genoeg, als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Even een aanvulling hier boven. Als je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt, dan kun je bundels zo laag of uit zetten. Dit bespaart ook behoorlijk.

Groet,

Reageer