Beantwoord

60 dagen onbeperkt internet?

• 26 september 2017
  • 11 reacties
  • 281 Bekeken

Beste T-Mobile,

Enige tijd geleden zag ik in My T-Mobile dat ik recht had op 60 dagen onbeperkt internet in het buitenland. Ik blij omdat ik binnenkort 2 weken naar Spanje ga, maar nu kan ik dit nergens meer terugvinden.

Bellen met de Klantenservice levert me alleen maar frustratie op vanwege de geweldige keuzemenu, die continu verwijst naar de website.

Hoe kan ik dit controleren?
icon

Beste antwoord door Rosan 26 september 2017, 12:57

Beste VikaashC wanneer heb je je abonnement verlengd?
Want is cruciaal in deze zit je voor een bepaalde datum heb je die 60 dagen zat je erna heb je 10gb per maand.
Zo uit mijn hoofd gaat hem om voor 1/5 en na 1/5 2017
Dus heb je voor 1/5 verlengd dan heb je 60 dagen onbeperkt en heb je daarna verlengd dan heb je 10gb per maand.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +13
Beste VikaashC wanneer heb je je abonnement verlengd?
Want is cruciaal in deze zit je voor een bepaalde datum heb je die 60 dagen zat je erna heb je 10gb per maand.
Zo uit mijn hoofd gaat hem om voor 1/5 en na 1/5 2017
Dus heb je voor 1/5 verlengd dan heb je 60 dagen onbeperkt en heb je daarna verlengd dan heb je 10gb per maand.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi VikaashC,

Wat Rosan zegt, klopt inderdaad. Ik heb meteen even met je meegekeken en jij hebt recht op 60 dagen Unlimited internetten in het buitenland. Dat kun je ook zelf terug zijn in je My T-Mobile onder het tabblad "Mijn abonnement".

Veel plezier alvast in Spanje!
Beste Rosan & Jaimy

Superbedankt voor de snelle reactie.
Hopen dat ik in Spanje een goede dekking heb en dan onbezorgd kan internetten
Beste T-Mobile, Tot mijn verbazing zie ik de jaarlijkse 60 dagen onbeperkt internet in Europa niet meer genoemd wordt bij mijn Go abonnement dat ik begin maart 2017 heb verlengd en dat in juni 2017 is ingegaan. Zodra dit nieuwe abonnement in ging is het enige maanden gewoon te zien geweest bij mijn verbruiksgegevens. maar nu worden die 60 dagen niet meer genoemd...

In een telefoontje met T-Mobile ernaar gevraagd. Toen werd me te kennen gegeven dat die 60 dagen niet meer mogelijk zouden zijn... Hoe zit dit? Het lijkt me heel raar, dat deze 60 dagen me wel werden geboden op het moment dat ik het abonnement afsluit, maar dat dat nu opeens ingetrokken blijkt. Dat is toch niet wat ik in maart met jullie overeengekomen ben... geef me mijn 60 dagen terug aub! MVG
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Onze eerste Go Unlimited 17.1 variant is een oudere versie waarbij wij ook 60 dagen Unlimited internetten aanboden. Deze werd van 16 januari tot en met 1 mei 2017 verkocht. Jij hebt je abonnement verlengd en dus is de oudere variant komen te vervallen. Je maakt nu gebruik van een andere versie van Go en het is niet mogelijk om die 60 dagen terug te geven. Ik zie dat je ook een collega hebt gesproken hierover.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
Hallo Hajar, klopt ik heb inmiddels een collega gesproken en van hem weet ik dat het niet terug gedraaid kan worden. Die verlenging van mijn abonnement heb ik echter wel gedaan in de periode die jij nu noemt: namelijk begin maart 2017. En toen zag ik dus wel die 60 dagen een hele tijd gewoon vermeld bij mijn gegevens.... Toch is het nu ingetrokken. Heel vreemd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Had je toen je verlenging in ging wel 60 dagen in de EU? Of zag je ze alleen staan toen je ging verlengen? Ik ga graag op onderzoek uit voor jou en heb deze informatie nodig om een case aan te maken.
Nadat ik verlengd had (begin maart) zag ik de 60 dagen een aantal maanden vermeld bij mijn verbruiksinformatie, vanaf juni toen mijn hernieuwde abonnement daadwerkelijk in ging.
60 dagen onbeperkt internet in de andere EU landen. Ik dacht: super!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pieter,

Op dit moment heb je geen abonnement van Go Unlimited, dus daar zitten sowieso geen extra GB's bij om in de EU te gebruiken. Alles gaat dan uit jouw databundel. Op dit moment bieden we, zoals Hajar en mijn collega aan de lijn ook aangaven, geen Go Unlimited meer aan mét de 60 dagen om te gebruiken in de EU. Als je voor Go Unlimited gaat, dan krijg je maandelijks 10 GB om in de EU te gebruiken, naast jouw Unlimited data in Nederland natuurlijk! Aangezien jouw bundel op 21 november voor het laatst is gewijzigd, kun je de bundel pas weer wijzigen in de "nieuwe" maand. In jouw geval krijg je jouw nieuwe bundels op de 14e van de maand en dan kun je jouw abonnement, indien gewenst, weer bijstellen.

Als je hier nog hulp bij nodig hebt of vragen over wilt stellen, laat het gerust weten!
Oké, duidelijk dat het nu niet meer gegeven wordt. Dank voor de reactie.

Reageer